English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 537, 538, 539  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 10.10.2019 11:45    Post subject: Reply with quote

Karadas ferdig i Brann etter sesongen. Hva skal Lars Arne gjøre neste sesong når fikseren hans forsvinner?
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.10.2019 11:55    Post subject: Reply with quote

Regner med vi er på lista over interessenter her. Passer rollebeskrivelsen vår både som spiss, stopper og generelt medlem av A-stallen, og i tillegg er han jo 'godt kjent med klubben og spillestilen'.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 10.10.2019 12:02    Post subject: Reply with quote

Ja, hvis han velger å legge opp nå så får han endelig tid til å skjønne hvor sinnsyk i hodet sitt han var den kvelden mot Inter.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 10.10.2019 12:21    Post subject: Reply with quote

Karadas - Crespo 2-2, mener du? Legendarisk.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 10.10.2019 18:11    Post subject: Reply with quote

Fabio Cannavaro har et Karadas-formet hull i sjela si.
Back to top
View user's profile Send private message
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 11.10.2019 08:53    Post subject: Reply with quote

Benfica på Lerkendal i 2004. Innlegg fra Ørjan, Karadas til værs omtrent tretti meter fra mål, og jeg tenkte "du har da ikke tenkt å heade på mål derfra...?".

Gikk fint, det.

Heldigvis skjedde det ikke noe mer i den kampen, og vi gikk videre med 2-1 sammenlagt. Dette ifølge terapeuten min.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.10.2019 13:52    Post subject: Reply with quote

Apropos en nylig oppblomstring av karegnål er det kanskje på tide med en oppdatering på gladguttens herjinger i belgisk fotball.

Etter den behørig medie(be)dekkede oppturen i starten med to seiere på de to første kampene, har det egentlig gått ganske på nesen etterpå, med 1-2-5, og nå uten seier på de fem siste. Dårligst form i ligaen unntatt et patetisk Cercle Brugge. Den tidlige, tilsynelatende sterke seieren borte mot Anderlecht ser også litt mindre imponerende ut når Anderlecht etter en katastrofal sesongstart så langt ligger to poeng bak Oostende.

Men supporterne er fortsatt forsiktig positive, de anser fortsatt dette som en opptur etter en traumatiserende avslutning på forrige sesong, med 0-5-6 på de 11 siste, og legger mesteparten på spillerne:

Turbof wrote:
Yet we see football that we never saw last season and that makes me happy. Bataille has clearly grown in that role from the right. Verheyen saw that it does not seem so bad to me ... next week Dhaese is back, Vargas is in this formation and with the game that the coach wants to play, there really is no place.


Men det spørs hvor lenge den offensive holdningen fortsetter, etter tapet mot dumpekandidat Beveren, som med det tok sin første seier for sesongen:

little boy wrote:
it looks like we are going the same way as last season
only Lokeren will be replaced by Cerkel
hopefully those men do not get 5 reinforcements from Monaco for their new year
it might be more difficult for KVO

after 10 matches we have 20 goals against
the trainer did not change anything ?? fewer goals against or something like that


Nøkkelkamp mot nestjumbo Eupen i neste kamp. Taper de den begynner det å bli kort vei ned. Heldigvis(?) er det bare ett lag som rykker ned.

edit: Det kan forøvrig se ut som Kåre møtte et kjent opplegg rundt laget i Oostende:

kavéé wrote:
The only thing that seems strange to me is that only the trainer, Ghysel and the chairman decide on the transfers. Is a professional scouting cell not a requirement in these times? And if the trainer were to leave (which I am not hoping for!), The sporting knowledge is still very limited within the club.

_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 11.10.2019 14:36    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
, med 0-5-6 på de 11 siste


0-5-6, er det formasjonen han bruker?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 11.10.2019 18:31    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper at de foreløpig ikke er gode nok på frispilling bakfra, antar dette vil ordne seg i løpet av vinteren.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 11.10.2019 20:45    Post subject: Reply with quote

Sjekket selv i går for å se hvordan det gikk med Kåre. Bare spilt 10 kamper foreløpig - han har nok full kontroll!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.10.2019 23:03    Post subject: Reply with quote

Determined Leo Hjelde has opened up on his surprise Celtic first-team chance after a whirlwind start to life in Glasgow.

(...)

"I've trained a bit with the first-team squad. The first time was a couple of weeks ago and it was very nice.

"I got a text the day before saying I needed to be in training for the first team. That was cool.

"They were friendly but I don't think they knew who I was at first.

Read more: Leo Hjelde on the surprise Celtic text that handed rising 16-year-old his big first team chance

For ud over at være kommet på landsholdet, hvor han har leveret, når han har fået chancen i, har han på klubholdet vist sig skarp uge efter uge. Otte gange er danskeren kommet på tavlen i bare 10 kampe i denne sæson.

- Jeg er målform, og det har jeg været længe. Jeg har lavet mål over lang tid, så det handler for mig om at fortsætte og at bygge på. Det er jo det, der betyder allermest for en angriber. Specielt på det her niveau, hvor man bliver målt på sine socringer og ikke så meget, hvad der ellers foregår, siger Christian Gytkjær til tipsbladet.dk.

Læs mere: Gytkjær stortrives i Polen: I Danmark er der ramaskrig over en knaldperle

Vejen til landsholdet har været lidt utraditionel for angriberen, der nu har været en fast del af Hareides udvalgte det seneste år.

- Man kan godt sige, at min vej har været lidt snørklet. Men jeg er glad for at blive belønnet for det hårde arbejde, jeg har leveret, forklarer han.

Han kender præmissen som angriber. Han bliver udelukkende bedømt på træfsikkerheden.

- Det er på mange måder hårdt og brutalt at være angriber. Ja, det er sort eller hvidt, fordi det handler om du scorer eller ej. Og dem, der ikke kan håndtere det pres, de falder fra. Jeg har klappet mig selv på skulderen over jeg er kommet hertil, smiler Christian Gytkjær.

Læs mere: Han er Danmarks farligste

Det er tredje gang i karrieren, at Peter Ankersen prøver lykken i udlandet. Som 22-årig skiftede han til Rosenborg, men vendte hjem til Esbjerg fB efter bare seks måneder. To år senere gik turen til Østrig og Red Bull Salzburg, men efter halvandet år var han i Danmark igen som FCK-spiller.

Tredje gang er som bekendt lykkens gang, og det stoler Peter Ankersen på.

- På en eller anden måde føler jeg mig bedre rustet. Min første gang var for tidligt, og tiden i Salzburg var præget af mange forskellige ting. Jeg synes helt klart, at jeg står bedst rustet denne gang – også i forhold til, at jeg har min kæreste med osv. Det hele spiller, fastslår Ankersen.

Læs mere: Peter Ankersens drøm blev opfyldt i 11. time: Det ser jo lidt dumt ud

- Nå tar jeg en drastisk beslutning om å ta antabus, for da har jeg ikke engang muligheten til å drikke, noe som gjør det lettere mentalt når man vet at muligheten ikke engang er der, skriver Bille Nielsen videre i Instagram-innlegget.

I videoen i Instagram-innlegget kan man se fotballstjerna vise fram en pilleboks med den nevnte medisinen, før han svelger en pille med et vannglass.

Les mer: Snakker ut om alkoholproblemene
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 15.10.2019 15:34    Post subject: Reply with quote

Mulig det er flere enn bare meg som husker at Traoré var på en talentliste for mange år siden. Her er en sak om hvordan det gikk med de topp 50 unge spillerne som ble ranket i 2007.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.10.2019 20:40    Post subject: Reply with quote

Du hadde kanskje glemt han, men Mikkel «Mix» Diskerud (29) både lever og spiller i beste velgående. Nå skaper han også historie på andre siden av verden.

29-åringen ble nemlig nylig seriemester med sitt sør-koreanske lag, Ulsan Hyundai. Det gjør han til den første norske spilleren som noen sinne har vunnet seriespill utenfor Europa.

Les mer: Mix Diskerud har blitt historisk i Sør-Korea
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Escudos
Veteran


Joined: 12 Dec 2007
Posts: 1324

PostPosted: 22.10.2019 15:15    Post subject: Reply with quote

Litt skryt til Bakenga. Har sett frisk ut i de siste kampene, selv om det ikke blir så mye mål. Ser ut til at han har fått tilbake gleden med fotball igjen.

Feiringen og ansiktsuttrykket hans etter Michael Karlsens mål siste mål er vel verdt å se om du er i dårlig humør.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.10.2019 20:30    Post subject: Reply with quote

Nå har Pereira ansvar for å følge opp de colombianske spillerne som spiller i Europa, blant annet verdensstjernene James Rodríguez og Radamel Falcao.

– Jeg skal ikke klage, for tilsynelatende har jeg en fantastisk jobb hvor jeg får godt betalt for å se fotballkamper. Det er mer lønnsomt enn å være assistent i Rosenborg. Jeg tjener godt, jobber med topp spillere og topp trenere i et topp miljø. Men alt har sin pris. Det er en tøff tilværelse med mye reising, og jeg får stadig mindre tid hjemme. Familien lider under det, sier han.

Til tross for Sør-Amerikansk arbeidsgiver, har Hugo Pereira og kona Maria valgt å bli boende i Trondheim. Paret har funnet sitt paradis på Kalvskinnet.

– Vi har forståelse for at folk ikke helt skjønner hvorfor vi er blitt værende her. Men vi har et fint liv her, og det føles naturlig for oss å bli boende. Etter seks år har vi mange venner her. Den eneste utfordringen er vintermørket, men vi blir mer og mer «norske», sier kona Maria Rosado.

Les mer: Satt i samme rom da Hoftun ble sparket: NÃ¥ snakker han ut om de dramatiske Rosenborg-dagene

Forresten har Bendtner fått ny sponsor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 22.10.2019 22:02    Post subject: Reply with quote

Det var jo noe så sjeldent som en morsom reklame.Neutral

Det må være noen som nettopp har begynt i reklamebransjen som har laget denne. Og en bilreklame til og med, de er som oftest kjemisk blottet for alt som har med humor og selvdistanse å gjøre. Klapp klapp!
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 25.10.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

Gytkjær skåra en absurd hælflikk for Lech Poznan.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 25.10.2019 23:13    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 26.10.2019 15:22    Post subject: Reply with quote

Tobias Mikkelsen med begge målene for Helsingborg i 2-1 seieren borte mot GIF Sundsval. Spilte ensom spiss i 4-2-3-1.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 27.10.2019 17:26    Post subject: Reply with quote

Svensson og Midtsjø starta begge mot PSV, Svensson putta 3-0, endelig resultat 4-0 til AZ. Sterkt.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 27.10.2019 17:51    Post subject: Reply with quote

Midtsjø med assist på et av de andre målene i tillegg.
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13675
Location: Namsos

PostPosted: 29.10.2019 03:46    Post subject: Reply with quote

Moren til Tettey døde nylig.

https://www.dagbladet.no/...n/71755410
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
SvennO
Rutinert


Joined: 21 Feb 2012
Posts: 588
Location: Norge

PostPosted: 30.10.2019 08:15    Post subject: Reply with quote

PÃ… tur ut porten snart ?

NGEBRIGTSENS VONDE REKKE FORTSETTER
Oostende og trener Kåre Ingebrigtsen har ikke vunnet på åtte kamper. Tirsdag ble det 0-1-nederlag hjemme mot et Charleroi-lag som spilte med ti mann i en time.

Etter en god sesongstart, med tre seirer på fem kamper, har det gått meget tungt for Ingebrigtsens lag. Oostende ligger nå tredje sist i den belgiske toppdivisjonen.

Ingebrigtsens lag står dermed med seks tap og to uavgjorte på de siste åtte ligakampene. (NTB)
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 30.10.2019 08:41    Post subject: Reply with quote

Kunne ikke brydd meg mindre. Han håver uansett inn når de gir han fyken.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18387
Location: Oslo

PostPosted: 30.10.2019 10:54    Post subject: Reply with quote

Skriker rettsak av Kåres form nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 537, 538, 539  Next
Page 443 of 539

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb