English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anders Trondsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 45, 46, 47  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8285

PostPosted: 27.12.2019 16:27    Post subject: Reply with quote

Kafanskavimedhan wrote:
Hvem faen er Doff?
. Doff er klengenavnet til Kristoffer Zachariassen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kafanskavimedhan
Rutinert


Joined: 25 Apr 2005
Posts: 774
Location: Falkenberg, Sverige

PostPosted: 27.12.2019 16:46    Post subject: Reply with quote

Takk. Det knakte godt i skallen her en stund. Får gå å hvile en stund nå. Haha.
_________________
Bring him home!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 05.01.2020 20:12    Post subject: Reply with quote

Trabzon har hentet Badou Ndiaye (ex-Glimt) på lån ut sesongen (istedet for Trondsen?)
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.01.2020 23:07    Post subject: Reply with quote

Adressa i morra:

I romjula skrev Adresseavisen (...) om Trondsen og tyrkiske Trabzonspor. Midtbanespilleren sier dette om saken onsdag:

–Jeg vet at det har vært interesse, men i øyeblikket vet jeg egentlig ingenting. Jeg er veldig innstilt på å gjøre en god jobb i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.01.2020 22:40    Post subject: Reply with quote

Lillehamringen ble utpekt som midtbanesjef for nøyaktig ett år siden, men han sleit med skader - først i hofta og så i låret. Marius Lundemo grep muligheten i stedet.

- Det er morsomt å få være med guttene fra start av. Jeg håper at jeg kan klare å unngå skader i hele oppkjøringa. Da tror jeg at det bli veldig bra. Jeg vet hva jeg har inne når jeg får en lengre perioder uten skade, sier Trondsen til rbkweb.no.

- Hva har det å si å være skadefri i sesongoppkjøringa?

- Det legger jo grunnlaget for hele sesongen. I sesongen er det litt vanskeligere å komme inn i det, for det er mye kamper og ikke fullt så harde treninger, som en som har vært ute lenge helst bør ha.

Les mer: - Jeg vet hva jeg har inne
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.04.2020 16:11    Post subject: Reply with quote

Snakket med Trondsen om lårskaden etter Glimt-kampen. Tenkte å legge ut sak før påfølgende kamp, men det ble forglemt etter at det ble avlysninger mot både Marbella og deretter Kristiansund. Byr derfor på det her i stedet:

- Det er ikke noe problem. Det var litt sliten muskulatur. Det var ikke snakk om strekk, det var mer en krampe på grunn av at jeg var litt sliten. Jeg kunne sikkert ha spilt allerede mot Ranheim, men det var liksom ikke noen vits å ta noen sjanser. Med den skadehistorikken som jeg har hatt de siste årene, var det greit å være litt føre var denne gangen.

- Hvordan føles kroppen ellers?

- Kroppen kjennes fin ut. Jeg føler meg lettere enn det jeg har gjort på ganske lenge - til tross for at vi trener mye og er i pre-season, der beina egentlig skal være litt tyngre. Man kjenner selvfølgelig at man trener mye, så når man begynner å slipppe opp litt før seriestarten, så tror jeg at man skal se enda kvikkere og lettere ut når det starter for alvor.

- Hva har du å si om forrige kamp mot Bodø/Glimt?

- Det er mye fram og tilbake. Det er egentlig "tut og kjør" i begge omgangene. Men igjen så blir det litt mål.

- Utover målene rett etter pause var kampen jevnspilt.

- Glimt er gode med ballen i laget. De lider litt på grunn av (den dårlige) matta når de forsøker å spille seg ut, så vi får noen fine brudd på dem. Ellers er det lite ordentlig spill. Men at vi scorer tre mål, må vi ta med oss på som et lag som Bodø/Glimt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.05.2020 20:46    Post subject: Reply with quote

VGTV-programleder og tidligere fotballspiller Mads Hansen har i et par uker vært i konflikt med realitykjendisene Mario Riera og Carl Aksel Jansen. Det kulminerte onsdag kveld med at Hansen lovet å gi én krone per følger disse to mistet på Instagram. I tillegg opprettet han en innsamling for organisasjonen Rett Fram Opplevelser.

(...)

Med seg på laget har han også fått landslagsspiller og Tyrkia-proff Alexander Sørloth, og RBK-spiller Anders Trondsen. Sammen gir de to kroner per følger som blir borte. Også tidligere RBK-spiller Ole Sælnes vil støtte aksjonen.

Les mer: Mads Hansens Instagram-konflikt gir titusenvis til veldedig organisasjon
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 08.05.2020 23:26    Post subject: Reply with quote

At de gidder. Mads Hansen har jo blitt en parodi som gjør hva som helst i forsøk på å være relevant uten å være i nærheten av så morsom som han tror han er - en mannlig Sigrid Bonde Tusvik, om du vil - og det blir bare teit å slenge seg på. Jeg aner ikke hva konflikten går i, men jeg vet absolutt alt jeg trenger så lenge Mads Hansen er på den ene siden og noen reality-folk er på den andre.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2025
Location: Bodø

PostPosted: 09.05.2020 02:09    Post subject: Reply with quote

Jeg aner ikke hvem du er, men jeg vet absolutt alt jeg trenger når du skriver som om du er 65.

Edit: Neida, men her synes jeg Mads Hansen kommer godt ut. Selv om man ikke liker noen av en eller annen grunn, trenger det ikke alltid være at de gjør noe teit.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 09.05.2020 17:58    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
At de gidder. Mads Hansen har jo blitt en parodi som gjør hva som helst i forsøk på å være relevant uten å være i nærheten av så morsom som han tror han er - en mannlig Sigrid Bonde Tusvik, om du vil - og det blir bare teit å slenge seg på. Jeg aner ikke hva konflikten går i, men jeg vet absolutt alt jeg trenger så lenge Mads Hansen er på den ene siden og noen reality-folk er på den andre.


Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2516

PostPosted: 10.05.2020 00:02    Post subject: Reply with quote

Denne vrien fra Mads Hansen er faktisk ganske morsom. De to influenserne har vel hittil tapt til sammen 80k følgere som følge av stuntet..
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 29.05.2020 20:45    Post subject: Reply with quote

Trondsen starter som venstreback i morgendagens treningskamp. I tillegg sier Horneland at det er noe som kan bli gjort permanent fremover, ettersom interessen for Meling er stor, samt kontrakten går ut i desember. Trondsen virker ikke like lunken til dette som tidligere, men ser enda på seg selv som midtbanespiller, men spiller der trenerene mener han passer best.

Det er absolutt interessant at de ønsker å bruke Trondsen som venstreback, men jeg føler han har noe uforløst på midtbanen. Er vel én av få som har over snittet gode ferdigheter med ball på midtbanen, derfor undrer jeg litt over prioriteringene.

https://www.adressa.no/10...0974b.html
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 29.05.2020 20:53    Post subject: Reply with quote

Linket til samme sak i Meling-tråden, men kan vel fortsette her når Trondsen er tema. Han virket ikke like negativ til rollen som jeg forventet (kan selvfølgelig bare været et spill for galleriet). Jeg tror også han kan gjøre en god jobb i den rollen. En back i RBK skal komme på mange offensive løp. Meling gjorde dette og kom på både overlapper da han kom til innlegg, og innoverlapper der han kunne komme til skudd.

Det som skiller Trondsen og Meling er at Trondsen faktisk klarer å slå innlegg, samt har en god skuddfot. Så han dersom han kommer seg til de samme posisjonene som Meling kom ofte kom seg til, vil Trondsen være en oppgradering. Så er spørsmålet om Trondsen er villig til å komme på like mange løp som det Meling var.

(Tror ikke Trondsen er noe dårligere defensivt enn det Meling var/er)
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 29.05.2020 21:08    Post subject: Reply with quote

Mange ting jeg er enig i der! Tror Trondsen har sett at hvis han skal spille seg til en fast plass i årets sesong, må han ta det han får. Kan være at det blir en åpenbaring, slik det var med Svensson. Han har en solid fysikk, med bra kapasitet, men det viktigste må være at han holder seg skadefri over en lengre periode. Tror oppriktig at Trondsen kommer til å levere solide kamper som back, men jobben rundt det å overtale han til å ville være der fast, blir verre.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 29.05.2020 21:34    Post subject: Reply with quote

Syntes Trondsen så veldig lovene ut på venstrebacken da han prøvde seg i fjor. Positivt om han er positiv. Betyr jo også mer tid for Tagseth på midtbanen. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.05.2020 22:19    Post subject: Reply with quote

Hadde noen sitater på luringa også sjøl:

- Birger har bare et drøyt halvår igjen av avtalen sin og kan bli solgt i sommer. Jeg tror Trondsen kunne ha vært den perfekte erstatter for ham. Det er neppe den store drømmen til Trondsen sjøl, men jeg syns han er veldig god som venstreback, forklarer Eirik Horneland overfor rbkweb.no.

Les mer: - Den perfekte erstatter
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17347
Location: Stavanger

PostPosted: 29.05.2020 22:44    Post subject: Reply with quote

Trondsen blir aldri noe mer enn en middels pluss midtbanespillere som back kan han i likhet med Svensson for han oppnå et høyere relativt nivå internasjonalt som kan gi han adgang til bedre klubber enn det han vil få på midtbanen.

Last edited by Keenoir on 29.05.2020 23:14; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 29.05.2020 22:58    Post subject: Reply with quote

Det som er vell så spennende her i settingen med Trondsen som venstreback er at han foretrekkes der forran Tagseth!
det MÅ jo bety at Hornis har sett for seg Tagseth som starter/nærme i en indreløper posisjon!

Herlich <3
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.05.2020 22:59    Post subject: Reply with quote

Tagseth var tross alt bare vikar for vikar Trondsen i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 29.05.2020 23:25    Post subject: Reply with quote

Trondsen kan som Keenoir er inne på bli en klassebeck. Fart, teknikk, innleggs og skuddfot.
Back to top
View user's profile Send private message
Lamagu
Senior


Joined: 30 Mar 2018
Posts: 108

PostPosted: 29.05.2020 23:33    Post subject: Spillere bør spille der de er best Reply with quote

Trondsen som venstreback? Hva med Reginiussen som spiss? Dahl Reitan som sentral midtbanespiller? Andre Hansen som indreløper? Eller kanskje Horneland kan reise hjem? Det siste vil nok fungere best.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 29.05.2020 23:39    Post subject: Reply with quote

Kan fort fungere bedre enn slikt vi prøvde oss på mot tampen av vinduet ifjor.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 563

PostPosted: 30.05.2020 00:00    Post subject: Re: Spillere bør spille der de er best Reply with quote

Lamagu wrote:
Trondsen som venstreback? Hva med Reginiussen som spiss? Dahl Reitan som sentral midtbanespiller? Andre Hansen som indreløper? Eller kanskje Horneland kan reise hjem? Det siste vil nok fungere best.

Nå har faktisk Trondsen spilt venstreback tidligere. Til og med på landslaget har han spilt i den posisjonen. Dette kan bli en ny Svensson-historie. Det har blitt foreslått mange rare omskoleringer her på rbkweb de siste årene, og selv om jeg fortsatt mener Trondsen hadde vært best som sentral (en plass som nå blir opptatt), tenker jeg at dette kanskje ikke er så dumt.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 30.05.2020 00:09    Post subject: Reply with quote

Lamagu wrote:
Trondsen som venstreback? Hva med Reginiussen som spiss? Dahl Reitan som sentral midtbanespiller? Andre Hansen som indreløper? Eller kanskje Horneland kan reise hjem? Det siste vil nok fungere best.


Trodde du skulle ta en pause fra Lerkendal etter at Horneland forlenget? Du tar ikke pause fra RBKweb også?

Mulig dette kommer som en overraskelse for deg, men Trondsen kan faktisk spille back. Han har til og med en landskamp i den posisjonen. Trondsen har enda til gode å spille seg til fast plass i RBK og har heller ikke enda vist hvor god han kan være. Kanskje han kan vise det som back?
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1841
Location: Stjørdal

PostPosted: 30.05.2020 00:26    Post subject: Reply with quote

Grunnen til at han gikk fra Stabæk til S08 var jo at Stabæk ønsket å satse på han som venstreback mens S08 så på ham som midtbanespiller (noe som han selv ser på seg selv som). Men han har slitt med å etablere seg på midtbanen her, og har kanskje skjønt at han har større sjanse som venstreback selv om det ikke er hans drømmeposisjon?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 45, 46, 47  Next
Page 40 of 47

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb