English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - Djurgården
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.11.2004 20:57    Post subject: RBK - DjurgÃ¥rden Reply with quote

V


Det merkes at Nils Arne Eggen har fått et ord med i laguttakene igjen. Mot Djurgården torsdag gjør Harald Brattbakk nemlig comeback som midtspiss.

Les mer: Brattbakk midtspiss mot DIF

I sist kamp mot Djurgården, i mars i år, endte det med 5-0-seier til RBK. Kopi torsdag kveld?

Rosenborgs lag:

Espen Johnsen

Mikael Dorsin - Torjus Hansén - Erik Hoftun - Ståle Stensaas

Jan Gunnar Solli - Fredrik Winsnes

Daniel Braaten - Frode Johnsen - Øyvind Storflor
Harald Brattbakk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SkatePunk
Junior


Joined: 09 Nov 2004
Posts: 59
Location: Trondheim

PostPosted: 10.11.2004 21:32    Post subject: Reply with quote

Hei, ja jeg er veldig spent på kampen, men jeg sitter hjemme å ser den, liker å tenke kampen bare er 3km fra meg uansett, ehh jeg tror mest sannsynlig at rosenborg klarer å vinne, for jeg har hørt om alle de andre kampene de har spilt mot hverandre å sjangsen er stor for at rbk lykkes! Very Happy
_________________
Rosenborg ruuulllee!!! yeah!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 10.11.2004 21:49    Post subject: Reply with quote

Spennende med laget synes jeg. Det tvinger jo seg litt fram i og med at det er så mange skader. Skal bli gøy å se hva Dorsin kan gjøre på høyre back. Og hvordan denne midtbanen vil fungere. Det er supert at vi får et sånt offensivt lag i kamper der RBK er favoritter. Og hvem vet, kanskje det løsner for Brattbakk i midten også. Hvis ikke er jo dette en formasjon som gir plass til Helstad også....
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.11.2004 21:59    Post subject: Reply with quote

...apropos høyreback: Lars Blixt trener sammen med sine gamle lagkamerater for tida. Er usikker på om han er spilleberettiget i RL.

...i CL er han i alle fall ikke påmeldt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 10.11.2004 22:13    Post subject: Reply with quote

Det bliver helt sikkert en spændene kamp, og det er dejligt at se at rosenborg ikke stiller op med et reservespækket hold.

Men opret et fantasy RL hold på Denne side Så vi kan kæmpe om hvem der skal have håne retten, som vi siger på dansk, som bedste mangaer.

Og tilmed jer puljen "rbkweb" uden ". Passwordet er "rbk" uden ".
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 11.11.2004 00:14    Post subject: Reply with quote

Harald, jeg klarer ikke å fylle ut postnummer riktig. Hvordan gjøres dette i Danmark?

Og er det evnt. flere ting i registreringen som kunne skape trøbbel?
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 11.11.2004 07:03    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Harald, jeg klarer ikke å fylle ut postnummer riktig. Hvordan gjøres dette i Danmark?

Og er det evnt. flere ting i registreringen som kunne skape trøbbel?


Bare skriv 1900 eller 2100 så skal det nok gå. Tror nemlig kun den registrer dansk postnumre.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rune
Junior


Joined: 24 Oct 2003
Posts: 24
Location: Ã…rhus

PostPosted: 11.11.2004 08:30    Post subject: Reply with quote

Harald: Går kampen på noen TV-kanaler i Danmark?
Eller må jeg nok en gang ty til radio Adressa?
Ikke at det er noe galt med det , men blir litt roligere når jeg kan se hva som foregår.. Neglene har en tendens til å bli kortere hver gang det er radiokamp
_________________
RBK - Ingen over, Ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.11.2004 09:14    Post subject: Reply with quote

...RBK - DIF blir kun sendt på TVNorge...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pshyconaut
Junior


Joined: 07 Aug 2004
Posts: 51
Location: Oslo Øst

PostPosted: 11.11.2004 09:21    Post subject: Reply with quote

Må si at det er en spennende start 11'er. Skulle kanskje likt å se Helstad som spiss, men tror Frode kan gjøre det veldig bra mellom midtbanen og Harald.

Skulle ønske at rbk kjørte denne formasjonen litt oftere, spesiellt i tippeligaen. Det er en del lag der ute som begynner å få tak på vår vanlige 4-3-3, og denne litt mer offansive varianten kan overaske litt.
Back to top
View user's profile Send private message
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 11.11.2004 09:24    Post subject: Reply with quote

pshyconaut wrote:
Skulle ønske at rbk kjørte denne formasjonen litt oftere, spesiellt i tippeligaen. Det er en del lag der ute som begynner å få tak på vår vanlige 4-3-3, og denne litt mer offansive varianten kan overaske litt.


ENIG!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.11.2004 10:19    Post subject: Reply with quote

Særlig Hareide testet denne formasjonen med Karadas som midtspiss. Det resulterte bl.a. i 6-1-seier mot Brann osv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.11.2004 11:51    Post subject: Reply with quote

Siste nytt fra Sverige:

"Trondheim i mitt minne: ett gigantiskt svenskt skid-VM-fiasko 1997, den underbart goda breflabben plus den störste av norska sångare: Åge Aleksandersen.

Men också den där skylten som fick en att hoppa till vid flygplatsen, två mil öster om Trondheim, i det lilla samhället Hell: "Welcome to Hell". Bara så Djurgården vet var dom hamnat i kväll..."

Läs mer: Djurgården - var beredda på ett rent helvete i Trondheim

I dag möter Mikael Dorsin sina rötter.

- Jag vill verkligen inte förlora mot mitt gamla lag, säger han.

Läs mer: Jag vill verkligen inte förlora
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 11.11.2004 12:07    Post subject: Reply with quote

Du, sa du ikke noe om en reporter fra Danmark, eller var det Sverige, som skulle gjøre en sak på hvorfor RBK alltid klarte å kvalifisere seg til CL, mens danske lag alltid feilet?

Har du sett noen reportasje?
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 11.11.2004 14:32    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Siste nytt fra Sverige:

"Trondheim i mitt minne: ett gigantiskt svenskt skid-VM-fiasko 1997, den underbart goda breflabben plus den störste av norska sångare: Åge Aleksandersen.

Men också den där skylten som fick en att hoppa till vid flygplatsen, två mil öster om Trondheim, i det lilla samhället Hell: "Welcome to Hell". Bara så Djurgården vet var dom hamnat i kväll..."


Jeg vet ikke om dere har fulgt med i media den siste tiden, men for en tid tilbake skrev en del norske aviser om koblingen mellom Hell, Black-metal og DDE. Grunnlaget for skriveriene var et utdrag fra et eller annet diskusjonsforum på nettet for black-metalentustiaster.

Følgende scenario utspant seg; en engelsk blac-metalfan skulle på ferie til Norge, og lurte på om noen kunne gi han tips om gode norske black-metalband fra Norge, slik at han kunne stille forberedt.

Han fikk bl.a. beskjed om Norges mestselgende black-metalband noensinne, DDE, og at deres største hit var sangen E6 (som oversatt til engelsk visstnok skulle bety Road to Hell). Tenker engelskmannen skvatt når han landet på Værnes, dro videre på E6 og kom til Hell! Jeg lurer på om den mannen hadde nerver til å ta inn på Hell Hotell for natten? Jeg hadde nok ikke gjort det.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBKw
Rutinert


Joined: 21 May 2004
Posts: 655
Location: Drammen/Trondheim

PostPosted: 11.11.2004 20:33    Post subject: Reply with quote

Helt utrolig. Er det bare medgangssupportere i Trøndelag? Eller er det bare viktige kamper det er gøy å se på? Det er jo ingen på tribunen, helt utrolig at det er så få. Dere som bor i trøndelag må skjerpe dere, selv om det regner og er kaldt.. Tenkte ikke på at det sitter folk høyre opp på tribunen, men likevel dårlig. 10 000 folk.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Chriz
Senior


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 127

PostPosted: 11.11.2004 21:29    Post subject: Reply with quote

Liker det jeg ser offensivt.. Vi spiller nesten old style ! Full trøkk hele veien, bare forsvaret som mangler nå.. Tette igjen der bak, samtidig kanskje gi rønningen en sjangse snart, Espen var ikke god på noen av målene, andre var en stor tabbe !
Back to top
View user's profile Send private message
Chriz
Senior


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 127

PostPosted: 11.11.2004 22:00    Post subject: Reply with quote

Huff, takler faen ikke se mere, er så katastrofe bakover hos rbk, blir helt svimmel.. Men står jo klart frem at Espen Johnsen faktisk er den største svakheten bak hos rbk, nå må vel vi klare å inrømme dette snart..
Back to top
View user's profile Send private message
Rune
Junior


Joined: 24 Oct 2003
Posts: 24
Location: Ã…rhus

PostPosted: 11.11.2004 22:21    Post subject: Reply with quote

Se mer? Jeg må høre det der på radio.. Det var et helvette. Men 4-4.. Som jeg forsto det på radio burde vi vunnet. Det der er bare ikke godt.. En defannsiv flopp?
_________________
RBK - Ingen over, Ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2.az
Junior


Joined: 23 May 2004
Posts: 47
Location: Steinkjer

PostPosted: 11.11.2004 22:28    Post subject: Reply with quote

Espen Johnsen hadde skyld i 2 av målene. Kanskje 3 også.. Sto litt langt ute på 4-3 scoringen...
Brattbakk er jeg meget fornøyd med. Scorer to og står på for laget, kanskje banens beste.
Helstad kommer inn og gjør en kjempejobb.
George bør vi gi bort/selge/låne ut. Han finner på så my dumt, og klarer å bomme på blankt mål.
Vi skulle klart ha vunnet i dag. 5-0 hadde vært fint. Vi kjører over dem, bare de defensive feilene gjør dagen litt smågrå. Gleder meg til å se Rosenborg videre i vinter
_________________
Mitt hjerte er i svart og hvitt
Back to top
View user's profile Send private message
Luringen
Junior


Joined: 10 May 2004
Posts: 43

PostPosted: 11.11.2004 22:29    Post subject: Reply with quote

Ny forsvarspiller søkes... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 11.11.2004 22:31    Post subject: Reply with quote

RBKw wrote:
Tenkte ikke på at det sitter folk høyre opp på tribunen, men likevel dårlig. 10 000 folk.


Det var faktisk bare like under 8000 der, det er dårlig oppmøte på en rbk-match

Men hvilket fyrverkeri av en fotballmatch er det lenge siden jeg har sett. Sjanser i ett sett!
DIF er et av de dårligst trente laga jeg har sett på lenge. På slutten ble de jo bare stående å henge med huet, men alt i alt spilte Rosenborg en fantastisk god kamp offensivt, ikke fullt så bra defensivt.

Så Rune; som Mr. Riseth sa "det er dårlig med midtstoppere om dagen"
Løp og kjøp! Soma eller Hangeland neste underskrift.

Vil unnskylde Espen litt i dag, glatt som det var, og det var en misforståelse på det første målet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rune
Junior


Joined: 24 Oct 2003
Posts: 24
Location: Ã…rhus

PostPosted: 11.11.2004 22:34    Post subject: Reply with quote

som jeg også skjønner fra radio sto Touray (hvordan staves det) kanon i mål? han reddet vel strengt tatt Djurgården?
_________________
RBK - Ingen over, Ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mathiasman
Proff


Joined: 15 Jan 2004
Posts: 381
Location: Hammersland

PostPosted: 11.11.2004 22:38    Post subject: Reply with quote

herregud så spennede!! letta fra stol'n når helstad scora d siste å når brattbakk prøvd etter 92:30 Very Happy
_________________
Dette er en blank signatur

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 11.11.2004 22:53    Post subject: Reply with quote

Rune wrote:
som jeg også skjønner fra radio sto Touray (hvordan staves det) kanon i mål? han reddet vel strengt tatt Djurgården?


Vell, jeg vil ikke si det om førsteomgangen hans Laughing
Edit: Forventer at hele gjengen blir med til oslo, og hjelper laget å ta Enga på senga. Wink Jeg skal ihvertfall nedover, revansjesugen! Very Happy
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb