English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg- VÃ¥lerengen
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3196
Location: Oslo

PostPosted: 14.02.2005 10:46    Post subject: Rosenborg- VÃ¥lerengen Reply with quote

Dette blir nok en rysare. RBK har jo tilsynelatende mest å spille for da. På tide å jekke Rekdal og co ned etpar hakk nå... Leste på Vålerengen-nett at resultatene i gruppespillet vil ha betydning for hvem som får hjemmekamp i finalen i RL.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 14.02.2005 10:52    Post subject: Reply with quote

Vi har fremdeles mulighet til å vinne gruppa hvis VIF taper siste kamp!

Kjøra på!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.02.2005 11:01    Post subject: Reply with quote

På TVNorge i går mente Benny Lennartsson at RBK vinner ettersom VIF allerede er klar for 2. gruppespill.

Dette faktum kombinert med revansjelyst av en annen verden etter de to stygge tapene i fjor høst bør sikre oss seier! Smile

Håper for øvrig at folk kjenner sin besøkelsestid og møter opp på Lerkendal på torsdag. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Svennie
Senior


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 170
Location: Oslo

PostPosted: 14.02.2005 13:09    Post subject: Reply with quote

Vi skal knuse de svina og jekke både vif og klanen ned på jorda igjen. Jeg begynner å bli skikkelig lei av at de går rundt å innbiller seg at de er så innmari gode hele tiden bare fordi de fikk sølv i fjor. Laughing
_________________
Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid.
Back to top
View user's profile Send private message
JSS
Senior


Joined: 27 Nov 2004
Posts: 160

PostPosted: 14.02.2005 15:51    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Håper for øvrig at folk kjenner sin besøkelsestid og møter opp på Lerkendal på torsdag. Rolling Eyes


Jeg tar toget fra stavanger til trondheim for å se denne kampen !
godkjent?

ps! med frykt for å bli svinebanket av vif supportere på toget fra oslo til trondheim på torsdag, så kommer jeg nøytralt antrukket (he, he) ...

er det andre som reiser fra oslo med tog på torsdag btw?
Back to top
View user's profile Send private message
Skip
Proff


Joined: 06 Sep 2004
Posts: 348
Location: Oslo

PostPosted: 14.02.2005 16:33    Post subject: Reply with quote

HÃ¥per at vi banker VIF! Det er den mest klysete klubben!
Får håpe at vi kan jekke ned Reka + resten av svina, og selvfølgelig klanen! Cool
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 14.02.2005 17:40    Post subject: Reply with quote

Det morsomste er at jeg redan har sett klansskaller som ser for seg the treble tili år. RL, cup og serie.

Hehe, ikke engang bergenserne dro noen sinne til med noe sånt.... Mr. Green
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
rbk i mitt hjerte
Junior


Joined: 12 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: 14.02.2005 17:56    Post subject: Reply with quote

RBK- jenta wrote:
Vi skal knuse de svina og jekke både vif og klanen ned på jorda igjen. Jeg begynner å bli skikkelig lei av at de går rundt å innbiller seg at de er så innmari gode hele tiden bare fordi de fikk sølv i fjor. Laughing


RBK Helt enig!, har ikke vært spesielt gode i tidligere sesonger, men nå når de har hatt en "bra" sesong, trur de pluttselig at de er norges beste lag! hallo seriemester 13 gang på rad sier sitt...
Foresten tenkte meg en tur til trondheim til kampen, håper å trur virkelig rbk vinner.
JSS: tar jeg turen til trondheim reiser jeg med tog fra oslo. Hehe best og være nøytralt kledd da ja!
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 14.02.2005 18:18    Post subject: Reply with quote

rbk i mitt hjerte wrote:
JSS: tar jeg turen til trondheim reiser jeg med tog fra oslo. Hehe best og være nøytralt kledd da ja!


Næh, det synes jeg ikke. Vis fargene dine. Du er vel ikke flau over å støtte RBK?

- farlig er det garantert ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
rbk i mitt hjerte
Junior


Joined: 12 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: 14.02.2005 18:22    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
rbk i mitt hjerte wrote:
JSS: tar jeg turen til trondheim reiser jeg med tog fra oslo. Hehe best og være nøytralt kledd da ja!


Næh, det synes jeg ikke. Vis fargene dine. Du er vel ikke flau over å støtte RBK?

- farlig er det garantert ikke.


hehe Absolutt ikke, skal nok ta på meg rbk skjerf og drakt jeg. svart og hvitt-nydelig. RBK RBK RBK RBK RBK No fear
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.02.2005 18:23    Post subject: Reply with quote

Jepp, ikke skjul at du holder med RBK - du er i større fare om du går rundt "velkledd", jf. casualsene til VIF. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 14.02.2005 18:48    Post subject: Reply with quote

Da jeg var til Royal League kampen mellem Vålerenga og Rosenborg i Oslo, havde jeg både dragt og skjærf på mig i et tog fyldt med Vålerenga fans. Det eneste der skete var at nogle få sang "Rosenborg æ ræva", hvilket mig og mine venner jo kun kunne grine af Very Happy
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
rbk i mitt hjerte
Junior


Joined: 12 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: 14.02.2005 19:17    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Jepp, ikke skjul at du holder med RBK - du er i større fare om du går rundt "velkledd", jf. casualsene til VIF. Wink


Nei jeg er kjempe stolt over og være rbk fan og så er jeg medlem av kjernen Very Happy, skal samle en gjeng med rbk fans, å lage litt lyd i oslo`s gater før avreise...Foresten har jeg fått naboen min på nakken, hele familien er vif fan, og der går jeg rundt i rbk skjorte, har hatt ett par hete disk om det...men stolt som jeg er bruker jeg den for de, sku bare mangle, Hehe... RBK
Back to top
View user's profile Send private message
$RBK$ > Brann
Junior


Joined: 01 Dec 2004
Posts: 93
Location: Oslo

PostPosted: 14.02.2005 21:45    Post subject: Reply with quote

Interresant å se at TV2 legger masse fokus på Vålerenga før kampen og skryter uhemmet av frisparket til Stefan Ishizaki...samme gjelder VG
han måtte ha hjelp av keeper for å få det i mål!!
Stensaas sitt mål er nesten ikke nevnt i media.. selv om det var i hvertfall en klasse bedre enn skuddet til svensken..
Ikke meg i mot art Vålerenga får presset på seg!

Helt ærlig tror jeg RBK kommer til banke mine sambygdinger fra sør..
jeg gleder meg!
Tror denne sesongen blir en kalddusj for VIF, tipper både Brann og Lillestrøm havner foran vif på tabellen! Har ikke glemt RBK, de vinner selvfølgelig!
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 14.02.2005 22:08    Post subject: Reply with quote

$RBK$ > Brann wrote:
Interresant å se at TV2 legger masse fokus på Vålerenga før kampen og skryter uhemmet av frisparket til Stefan Ishizaki...samme gjelder VG
han måtte ha hjelp av keeper for å få det i mål!!
Stensaas sitt mål er nesten ikke nevnt i media.. selv om det var i hvertfall en klasse bedre enn skuddet til svensken..
Ikke meg i mot art Vålerenga får presset på seg!

Helt ærlig tror jeg RBK kommer til banke mine sambygdinger fra sør..
jeg gleder meg!
Tror denne sesongen blir en kalddusj for VIF, tipper både Brann og Lillestrøm havner foran vif på tabellen! Har ikke glemt RBK, de vinner selvfølgelig!


At frisparket for meget opmærksomhed synes jeg er fint nok, det var jo et flot mål, selvom de skulle have hjælp af keeper. At Stensaas frispark ikke får lige så meget opmærksomhed, er jo bare synd for dem der ikke så kampen for det var et MEGET flot mål Wink .
For min skyld må media gerne hype VIF op, så kommer der bare større pres på deres skuldre.
Men jeg tror nu at VIF kommer til at være gode, også i denne sesong. Da de har Arni og Iversen med fra starten af sesongen. og fordi de har gjort nogle gode nyindkøb. Jeg spår at de kommer på en anden eller tredje plads i år.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 15.02.2005 09:46    Post subject: Reply with quote

Rekdal sier visstnok han ikke vil stille med samme lag som mot DIF.

Han tør med andre ord ikke måle krefter enda, eller er det bare hensyn til matchtrening for hele troppen ?

Eller finter han bare ?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 15.02.2005 12:16    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
Han tør med andre ord ikke måle krefter enda, eller er det bare hensyn til matchtrening for hele troppen ?


Heh heh, har neppe noe med tør å gjøre.

Enga er jo videre, og de har gode spillere som satt på benken i forrige kamp, så da har de jo egentlig alt å vinne på å rullere. Kanskje laget blir svakere, men det spiller fint liten rolle.

... og etterpå finner supporterne i Vålerenga-Kjernen ut hvordan det er å kunne si "- vi stilte ikke med fullt lag allikevel så - "
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 15.02.2005 13:31    Post subject: Reply with quote

[quote="haavarl"]
Litjeggen wrote:
Heh heh, har neppe noe med tør å gjøre.

... og etterpå finner supporterne i Vålerenga-Kjernen ut hvordan det er å kunne si "- vi stilte ikke med fullt lag allikevel så - "


Det var det jeg mente med tør. Så lenge Enga står ubeseiret mot RBK så vil det være en ekstra "glød" rundt laget. Taper de 3-1 på Lerkendal så går det liksom hull på ballongen...og hypen av VIF.

Da er det "safere" å tenke fornuftig rullering og matching...og så kan en beholde selvtilliten selv om en skulle gå på en smell.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.02.2005 21:59    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Håper for øvrig at folk kjenner sin besøkelsestid og møter opp på Lerkendal på torsdag. Rolling Eyes


Ser ut til at jeg får ønsket mitt oppfylt: Venter 15 000 mot VIF

For øvrig synes jeg at Rekdal gjør et lurt trekk. Å bruke reservene er en vinn-vinn-situasjon for VIF:

1. Benkesliterne får spilletid.
2. Med seier kan de skryte av de kun trengte reservene for å slå RBK.
3. Med tap kan de unnskylde seg med at de bruke reservelaget, og dermed hevde at ubeseiret-rekka i praksis fortsatt er opprettholdt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3196
Location: Oslo

PostPosted: 16.02.2005 18:22    Post subject: Reply with quote

Noen som har tenkt å se kampen på Two Dogs imorgen?
Smile
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 16.02.2005 18:50    Post subject: Reply with quote

NÃ¥r pokker begynner kampen??
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 16.02.2005 18:57    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
NÃ¥r pokker begynner kampen??


2030
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.02.2005 20:14    Post subject: Reply with quote

Gressmatta så ikke helt pent ut under/etter Esbjerg-kampen, men Arne Lorentsen lover at den holder fin i morra kveld:

- Vi fikk på plastikken umiddelbart etter kampen mot Esbjerg, og vi venter i det lengste før vi tar den av. Banen er jevn, men den er selvfølgelig sterkt preget av at den har lite gress, forteller banesjefen.

Les mer: Lerkendal tåler belastningen

...for øvrig har VIF sikret seg en ny spiller nå i kveld: Ronny Johnsen klar for Vålerenga
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 16.02.2005 20:23    Post subject: Reply with quote

Hehe Vif... Ansetter slike kalkbein..
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
HoldBrillan
Veteran


Joined: 25 Dec 2004
Posts: 2598
Location: Trondheim

PostPosted: 16.02.2005 20:27    Post subject: Reply with quote

Bohinen sier at Vif starter med det beste laget de tror kan slå Rosenborg..

Quote:

-Rekdal er sitert på at vi tar denne kampen som en treningskamp, stemmer det?

-Nei, bildet i media er litt unyansert og feil. Dette er på ingen måte en treningskamp, men det kan hende vi må gjøre noen endringer i forhold til kampen mot Djurgården. Det kan grunnet prestasjoner, småskader og sykdom. Vi stiller med det laget vi tror er best rustet til å slå Rosenborg.

-Full pinne med andre ord?

-Ja, vi tar ikke lett på oppgaven, og skal gi jernet, og vil selvfølgelig vinne kampen. Det er veldig bra at disse oppgjørene har blitt et storklubb oppgjør i norsk målestokk, mellom Rosenborg og Vålerenga. Det er dette publikum og spillerne lever for.


Vi møter Rosenborg borte i Royal League
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb