English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Anthony Annan
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 168, 169, 170  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 28.01.2011 13:30    Post subject: Reply with quote

Takk til Annan for en flott tid i klubben. Synd at Hoftun ikke fikk gitt dem Lustig i samme slengen.
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 28.01.2011 13:45    Post subject: Reply with quote

Takk for den tiden du har vært her Annan, du har gjort en kjempeinnsats og jeg er stolt over å kunne si at du har vært RBK'er. Lykke til i Schalke 04, ikke ta Magath så høytidelig, han er gal, hehe. Men dette fikser du, kommer til å passe perfekt inn i Bundesliga.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Christian
Senior


Joined: 30 May 2005
Posts: 152
Location: Gelsenkirchen (Schalke) - TYSKLAND

PostPosted: 28.01.2011 13:50    Post subject: Reply with quote

Annan til Gelsenkirchen?
Spillerstallen er vel nå på N°.100, eller?!
Synd at han drar - og ergerlig at det blir Schalke. Ønsker han lykke til, men klubben... Magath driver Import/Export - han kjøper spillere han ikke bruker på banen... Hadde vært bedre med Sevilla, synes jeg!
_________________
Hilsen fra Tyskland
Back to top
View user's profile Send private message
sau1
Proff


Joined: 14 Jan 2011
Posts: 358
Location: London, UK

PostPosted: 28.01.2011 14:01    Post subject: Reply with quote

I dette oyeblikk, ja i dette oyeblikk er det paa tide aa si farvell til en av verdens beste spillere i sin posisjon, og den tidenes beste Rosenborg-spiller (ikke noedvendigvis tidenes Rosenborg-spiller, men den BESTE). Annan, ja Annan, har vaert en sensasjon fra dag én. Media har hatet deg, motspillere og motsupportere har hatet deg, likevel har du levert til 10 i karakterer i kamp etter kamp etter kamp etter kamp. Du alene er aarsaken til de to gullene vi har innkassert de to siste sesongene. Du er en helt, Annan, og jeg vil aldri glemme deg. For jeg har i mine LANGE aar som RBK-supporter (siden 70-tallet) aldri sett en bedre spillere paa Lerkendal. Lykke til videre naa, Annan. Du vil ta verden med storm. Dette fortjener du. Aldri har jeg vaert mer sikker paa en spillers suksess.
_________________
Oeyvind Hoaas er Gud
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 28.01.2011 14:04    Post subject: Reply with quote

knækk wrote:
JohnTiger wrote:
Noen som vet med sikkerhet hvor mye vi betalte for Annan og hvor mange prosent Start skal ha av gevinsten ?


Tror Hoftun for å dobbelsjekke avtalen tok en telefon til Svein Mathisen rett etter overgangen. Må gå an å få tiltro til det i retten denne gang.

Selvfølgelig en litt ekkel tanke, men Hoftun ventet jo til at... ja, før han godtok budet. Confused


Haha Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 28.01.2011 14:20    Post subject: Reply with quote

Typisk Klevolainen og skal gå mot strømmen/hylekoret!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.01.2011 14:38    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Noen som vet med sikkerhet hvor mye vi betalte for Annan og hvor mange prosent Start skal ha av gevinsten ?


Start skal ha 2.5mill i følge adressa: http://fotball.adressa.no...191330.ece
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5183

PostPosted: 28.01.2011 15:20    Post subject: Reply with quote

sau1 wrote:
I dette oyeblikk, ja i dette oyeblikk er det paa tide aa si farvell til en av verdens beste spillere i sin posisjon, og den tidenes beste Rosenborg-spiller (ikke noedvendigvis tidenes Rosenborg-spiller, men den BESTE). Annan, ja Annan, har vaert en sensasjon fra dag én. Media har hatet deg, motspillere og motsupportere har hatet deg, likevel har du levert til 10 i karakterer i kamp etter kamp etter kamp etter kamp.

QFT. Som Rosenborg-supporter er det veldig trist at Annan forsvinner. Tror aldri jeg har sett en bedre eller mer stabilt god spiller i RBK. Han har i all realitet vært alt for god og for profesjonell for omgivelsene og forholdene han har vært en del av i denne klubben, noe som gjør prestasjonene hans bare ennå større. Lykke til videre!
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 28.01.2011 15:45    Post subject: Reply with quote

TV2: Annan må legge av seg tjuvtriksene for å lykkes i bundesliga

http://www.tv2sporten.no/...00843.html

Etter 3 år med heksejakt så avslutter TV2 med en aldri så liten sarkastisk avskjedsoverskrift til en av de beste spillerne i tippeligaen de 3 siste sesongene, om ikke den aller beste. Total mangel på respekt. Det er da vel ikke no mindre tjuvtriks i Bundesliga? Mark Van Bommel og tidligere Nigel De Jong har da til stadighet vist at man kan vinne kamper på det i Tyskland. Selv om det også ligger litt ros til Annan i selve artikkelen så er det overskriftene som setter standaren.

Lurer på hva tippeligaens utlendinger tenker om TV2. Må da være en av de mest uproffe og inkompetente fotballmediene i hele Vest-Europa.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4821
Location: Trondheim

PostPosted: 28.01.2011 15:55    Post subject: Reply with quote

Og denne TV2-holdningen har dessverre smittet over på tilhengere av andre lag som ikke ser så mange RBK-kamper. Annan er i deres øyne, ingenting annet enn en simpel juksemaker og en "begrenset" fotballspiller. For meg er det ingenting negativt ved å være begrenset, eller avgrenset som jeg kaller det, så lenge spilleren er god på det som er hovedoppgavene på banen. Har registrert flere i dag som godter seg over at prisen ikke ble høyere enn den ble, samtidig som det raljeres over hvem som nå skal bite Aarøy i brystet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 28.01.2011 16:00    Post subject: Reply with quote

Roamer wrote:
Med et såpass svekket lag vil det være en god prestasjon av Jönsson å få laget til å prestere fra dag èn og en sinnsyk prestasjon å skaffe seriegull.


Det er for tidlig å sette en dom over mulighetene for seriegull. vi får vente til det nermer seg 1 Mars. Kan fort hende at Sare, Kone og Nordkvelle kommer inn portene og da er Annan, Iversen og Strand til en viss grad erstattet. Det er også fult mulig at Bakenga, Wangberg og Åsen tar nye steg. Det som er problemet a.t.m er at stallen er syltynn med kunn 20 spillere der 3 av dem er keepere. vi trenger minst 3 utespillere til og jeg håper Hoftun forstår det fremfor å fortsette med stallslankingen som han påbegynte etter 2009-sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 28.01.2011 16:12    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Og denne TV2-holdningen har dessverre smittet over på tilhengere av andre lag som ikke ser så mange RBK-kamper. Annan er i deres øyne, ingenting annet enn en simpel juksemaker og en "begrenset" fotballspiller. For meg er det ingenting negativt ved å være begrenset, eller avgrenset som jeg kaller det, så lenge spilleren er god på det som er hovedoppgavene på banen. Har registrert flere i dag som godter seg over at prisen ikke ble høyere enn den ble, samtidig som det raljeres over hvem som nå skal bite Aarøy i brystet.


Mhm. TV2s subjektive holdningskampanje mot Annan og ikke minst Rosenborg.

Så vidt jeg vet så har ikke TV2 noe skikkelig stasjon i Trondheim heller sånn i forhold til Bergen og Oslo. med produsenter som sannsynligvis kommer fra Bergen og Oslo samt at herrene Davy Watne og Frode Olsen er ledende i fotballstudioet så kommer RBK dårlig ut. Bengt Eriksen er etter min mening den enste som duger. Ivar Hoff har i det minste litt sjarm, og Petter Mhyre klarer å være nøytral. For å kalle en spade for en spade så er resten en bunch med subjektive klovner med Watne og Olsen i spissen.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 28.01.2011 16:12    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er en voksen avgjørelse å selge Annan til 21 MNOK. Det svir nok litt med tanke på at objektiv markedspris ligger betydelig høyere. Men sett i lys av omstendighetene ble det helt riktig.

Vi har fremdeles begrensede ressurser til tross for dette salget, og jeg tror Hoftun skal gi seg selv fri noen dager, før det gjøres fremstøt. Det er viktig å treffe riktig både med pris, spillerkvalitet og kontraktslenge på nye spillere inn, og de beste beslutningene gjør man på ladde batterier. Husk: ABCDEF, At Besidde Contanter Det Er Finessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 28.01.2011 16:43    Post subject: Reply with quote

Utrolig synd at TV2 har klart å ødelegge Annans rykte og ettermæle med spekulativ fokus og godt under beltestedet-journalistikk.

Jeg kan nesten ikke huske å ha snakket Annan med supportere fra andre lag det siste året eller to uten at grise-stemplet blir trukket frem omtrent med en gang. I samtlige kommentarfelt under saker på nettaviser, trekkes det frem at det er "digg å bli kvitt grisespilleren som kan hute seg til helvete vekk og bite og fingre et annet sted".

Desverre er det kun Rosenborg- (og sannsynligvis Stabæk-)supportere som ser hvilken spiller Annan er og hva han har tilført laget og ligaen.

Vel, til helvete med alle andre. Vi vet hva Annan er god for. Han vil bli dypt savnet, men ønskes selvsagt lykke til videre i en bedre liga - hvilket han fortjener å spille i.

Til MC som spent venter på svar: Ett år igjen av kontrakten. 20 mill+. Shalke 04. Any other questions?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Looney
Senior


Joined: 27 Dec 2007
Posts: 213
Location: Oslo

PostPosted: 28.01.2011 16:56    Post subject: Reply with quote

Overskriften til TV2 artikkelen er jo tydeligvis basert på et ganske så ledende spørsmål. Lett å se når man ser hvilken setning det er hentet fra.

"Han må nok legge av seg tjuvtriksene hvis det er en definert side av ham"
_________________
Eh...what's up, doc?",
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 28.01.2011 16:59    Post subject: Reply with quote

Sitter faktisk med en liten klump i halsen nå når tenker og reflekterer over at Annal er ferdig i klubben. Det er kun Alexander Tettey i nyere tid som har har hatt en lignende plass i mitt RBK-hjerte. For meg har Annan på to og et halvt år klart å få legendestatus. En fantastisk fotballspiler, og helt unikt profesjonell idrettsutøver. Lett å bli pompøs i en sånn stund, men sånn er det bare. Unner Annan alt mulig av hell og lykke videre i karrieren. Kommer til å følge den tett.

xoxo
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 28.01.2011 17:02    Post subject: Reply with quote

Annal?!? Neutral Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 28.01.2011 17:03    Post subject: Reply with quote

Når det gjelder Tv2-vinklingen, så er TKK ganske irritert på dem for vinklingen. Det var aldri noen intensjon å stemple Anthony som noen grisespiller.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21960

PostPosted: 28.01.2011 17:11    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Annal?!? Neutral Laughing


Hehe, uff. Damn you auto correct!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 28.01.2011 17:17    Post subject: Reply with quote

Takk for alt, Annan! Litt sykt å tenke på at i løpet av de siste årene har følgende "lag" forlatt Rosenborg BK:
Jarstein

Stoor - Stadsgaard - Demidov - Traorè

Annan - Tettey
Storflor (kom ikke på noen andre) - Sapara - Konan Ya
Iversen


Vi har hatt mange kvalitetsspillere i klubben, og Annan er nok den aller beste vi har hatt siden Carew og Ørjan Berg. En fantastisk spiller, rett og slett, og en ultraseriøs fyr. Vil savne ham dypt.
Back to top
View user's profile Send private message
Skjelbred
Rutinert


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 855

PostPosted: 28.01.2011 17:25    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Annal?!? Neutral Laughing


Skuffende at TV 2 (Frode Olsen) ikke kom opp med den da det stormet som verst rundt ham. Surprised
Back to top
View user's profile Send private message
Awesome
Rutinert


Joined: 07 Dec 2010
Posts: 766

PostPosted: 28.01.2011 18:27    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Når det gjelder Tv2-vinklingen, så er TKK ganske irritert på dem for vinklingen. Det var aldri noen intensjon å stemple Anthony som noen grisespiller.


Men det har de så til de grader klart, desverre! En spiller som Anthony fortjener overhode ikke det! dette irriterer meg
_________________
I'm Awesome
Back to top
View user's profile Send private message
TBK
Senior


Joined: 15 Nov 2010
Posts: 173

PostPosted: 28.01.2011 21:48    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...191372.ece

Får se om det blir en realitet en gang... Annan kan kanskje si det nå, men usikker på om han fortsatt står ved det om noen år i utlandet.
Back to top
View user's profile Send private message
bennyboy
Senior


Joined: 22 Sep 2008
Posts: 192

PostPosted: 28.01.2011 22:23    Post subject: Reply with quote

Første jeg tenkte var at han faktisk mente det. Er jo flere spillere som har retunert til tidligere klubber som fikk dem igjennom.
_________________
Rosenborg! Trenger man si mer?
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 28.01.2011 23:03    Post subject: Reply with quote

Nesten litt stygt å si dette -og urealistisk-,

men kanskje han flopper og kommer tilbake til neste sesong....? RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 168, 169, 170  Next
Page 144 of 170

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb