English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Klubbadministrasjonen
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
skjæringen
Veteran


Joined: 25 Jul 2006
Posts: 1121
Location: Ila

PostPosted: 16.09.2006 21:00    Post subject: Reply with quote

Krogsæther kommer ikke med disse opplysningene uten at han har dekning for det.Det føler jeg meg trygg på.Hadde også forventet en heftig diskusjon rundt dette på forumet,men ikke et eneste innlegg på 5-6 timer etter at Thomas postet det.Dette vitner om at press fra grasrotplanet ikke er en trussel for ledelsen, ei heller blant medlemmene.Meget skuffende.Dette at Skutle kallte inn hvert styremedlem inn på teppet angående hans videre jobbsituasjon var det mest oppsiktsvekkende.Dette vitner om et styre totalt uten handlekraft som kansje flere her på forumet kan si seg enig i.At det ikke har fått konsekvenser for Bratseth med bomkjøp i 100mill.klassen vitner også om et svakt(kneblet)) styre.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 16.09.2006 21:07    Post subject: Reply with quote

Problemet, er realitet i det skjæringen.
Du kan ikke forvente at alle vil si sin mening rundt det jeg kaller en "spekulasjon". Hvis det virkelig er sant så er dette en rystende nyhet, men egentlig ikke så overraskende!
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.09.2006 21:09    Post subject: Reply with quote

Det er bare tull å tvile på at Kroksæter forteller sannheten, B/T.

Uten at jeg kan peke på noen konkrete ting, syns jeg at det sittende styret har opptrådt mer uavhengig av administrasjonen. Svendsen har frontet klubben utad på en mye mer synlig måte enn Snuruås.

Samtidig var det et godt tegn at medlemmene stemte ned forslaget til Skutle om Høyland som nestleder.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 16.09.2006 21:17    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår ikke, hvorfor er det tull?
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
skjæringen
Veteran


Joined: 25 Jul 2006
Posts: 1121
Location: Ila

PostPosted: 16.09.2006 21:33    Post subject: Reply with quote

Krogsæther er en meget oppegående journalist som kjenner klubben fra innsiden bedre enn de fleste og tørr selfølgelig ikke komme med disse påstandene uten at han med sikkerhet kan gå god for det
Back to top
View user's profile Send private message
Tobb
Senior


Joined: 05 May 2006
Posts: 155

PostPosted: 16.09.2006 22:00    Post subject: Reply with quote

Jeg skal på ingen måte sette det Krogseter har skrevet i tvil, men som med all annen journalistikk går det an å være kritisk til det han skriver. For meg virker det som Krogseter er ute etter å skape en konflikt mellom spesielt Eggen og Skutle. At de er uenige i enkelte saker er umulig å stikke under en stol, men at motsetningene er så store er for nytt for meg. At ting blir gjort forskjellig i to forskjellige perioder i en klubb virker for meg å være naturlig, og nødvendig, da økt profesjonalisering fører med seg nye elementer også når det gjelder styresett. For meg er det klokkeklart at Skutles økonomiske kunnskaper har kommet klubben til gode.

At det også skal være en konflikt mellom Bratseth og Skutle virker også noe tendensiøst for meg. Ja, det er nytt også for meg at det var intern uenighet i forkant av Høgmo-ansettelsen, men at uenighet om en sak direkte medfører personkonflikter vil jeg ikke ta for god fisk før saken har kommet bedre fram i lyset. Så vidt meg bekjent rotner ikke alle bedrifter på rot i det øyeblikk det ikke er enstemmighet om enkeltsaker.

Jeg mener ikke å si at det på ingen måte kan være indre motsetninger på brakka, men de sakene Krogseter nevner gjør ikke meg overbevist om at dette er den absolutte sannhet. Til det er saken for fersk og for lite belyst fra for få kanter. Men for all del, om det er noe grums som kommer opp til overflata er det bra. For om noe har skurret den siste tiden innad i Rosenborg overasker det meg ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.09.2006 22:03    Post subject: Reply with quote

Det Kroksæter vil belyse er vel i første rekke at RBK-styret har blitt kontrollert av administrasjonen i stedet for motsatt, som det bør være.

Ved nærmere gjennomlesing, var Svendsen med på Høyland-opplegget til Skutle, som dermed fortsatt har et solid grep på saker og ting.

Eggen har alltid støttet opplegget med et "svakt styre" og "sterk administrasjon", men det var likevel (eller kanskje nettopp derfor) veldig spekulativt og bortimot stygt gjort av Skutle (og Svendsen) å dytte ham framfor seg:

Kroksæter wrote:
Det vakte oppsikt da Ingolv Høyland ble innstilt som nestleder. Motstanderne kunne ikke la være å peke på båndene mellom han og Nils Skutle, golfvenner og omgangsvenner som de er. Valgkomiteen ville vrake det sportslige alibiet Thor Robert Johansen, men medlemmene vraket Ingolv Høyland og fikk på den måten signalisert sin misnøye. Årsmøtet ville ha en hånd på rattet.

Maktkampen tok en uventet vending den mandagskvelden i februar. Før årsmøtet var det noen som "snakket sammen". Nils Skutle og Terje Svendsen var to av dem, og de involverte Nils Arne Eggen for at han skulle bruke sin autoritet under årsmøtet.

Forsamlingens irritasjon var så sterk at selv ikke Eggens anbefalinger fant nåde. Han ble buet ut av sin egne, noe som falt ham svært tungt for brystet. Og kanskje enda smerteligere? De som hadde "snakket sammen" lot ham i stikken. Ingen av dem tok ordet og støttet Eggen da han trengte det.

En måned senere sa han til Adresseavisen: "Jeg trodde jeg la opp i 2002, men stadig vekk kommer det telefoner der de ber meg om å trø til. Jeg tror det er greit for klubben at de slipper å forholde seg til meg lenger." Eggen sa opp avtalen om foredragsvirksomhet og takket for seg. Indignasjonen var så sterk at han vurderte å si opp medlemskapet sitt.


Skutle blir ikke satt i bedre lys av at han altså mer eller mindre tvang Snuruås til å trekke seg. Følgende sak i Adressa 31. august var opptakten:

Øyvind Lein wrote:
Tar RBK-direktørene i nakken

Styreleder i Rosenborg, Ove Snuruås, varsler klart ifra at det som har skjedd i Rosenborg får arbeidsmessige konsekvenser for RBK-direktørene Rune Bratseth og Nils Skutle. Han vil ha bedre holdninger, større ydmykhet og større evne til ta imot signaler utenifra.


Ove Snuruås svarer i dag på spørsmålene som sportskommentator Kjetil Kroksæter stilte i Adresseavisen i går, og spørsmål som går direkte på sportsdirektør Rune Bratseth og administrerende direktør Nils Skutle.

- Hvilke konsekvenser får det som har skjedd for Rune Bratseth og Nils Skutle?

- Det er opplagt at det får arbeidsmessige konsekvenser. Det går på det holdningsmessige, at de blir mer ydmyke og tar imot signaler utenifra. Begge har hatt en tøff sommer med en bratt lærekurve. Det har skjedd dramatiske ting rundt dem. De vil få nye oppgaver og andre måter å gjøre det på. Det går på involvering av ansatte i hele organisasjonen. Vi skal ha åpenhet innad og vise samholdet vårt utad. En del av Rune Bratseths oppgaver vil i fremtiden løses av Per-Mathias Høgmo. Rune får andre oppgaver og tilpasninger. Det er hevet over tvil. De to må finne ut av hvem som skal gjøre hva. For Nils Skutle blir det å ta enda mer fatt i organisatoriske ting. Vi har frem til nå konsentrert oss om det sportslige. Jeg vil fremheve Rune Bratseth for den jobben han har gjort. Han skal ha den støtten han fortjener. At han får så mye pepper, gjør meg vondt fordi jeg vet hva han har betydd for klubben. Jeg vil satse på Rune Bratseth fordi jeg har tro på ham.

- Hvor blir det av den interne evalueringen av den jobben styre og ledelse gjør?

- Vi har brukt mye tid på å gå inn i oss selv. Mye av kritikken som er kommet mot oss, er berettiget. Vi ser et bilde av at vi har vært for dårlige og vi har vært grundig i dialogen rundt det. Vi har lært mye av prosessen og har jobbet steinhardt.

- Hvorfor har ikke klubben vært mer søkende etter nye impulser?

- Vi har tatt kritikken på at vi ikke har vært det. Vi har blitt oppsøkt og fortalt om det vi gjør så bra og ikke vært flinke nok til å gå ut og søke nye impulser. Vi starter en dialog nå med norske klubber, utenlandske klubber og næringslivet. Jeg er enig i at det er en trussel og det er merkelig at det ble slik. Jeg opplever også at vi har vært opptatt av å tilegne oss nye ting, blant annet har vi startet et samarbeid med Olympiatoppen. Vi har også vært opptatt av å høre hva andre har å si. Men jeg må innrømme at når Nils Arne Eggen har sagt noe, så har jeg vært enig. Vi skulle kanskje ha hørt på flere.

- Hvorfor var det ingen som fanget opp en nedadgående kurve som har pågått over flere år, dårlig kamuflert av noen opp- og nedturer?

- Si det. Det er et vanskelig spørsmål å svare på. Når du lykkes som vi har gjort, blir du hyllet. Forleden ble vi radbrukket med hensyn til trenersituasjonen og det som har med prosessen rundt Ola By Rise å gjøre. Prosessen rundt Ola By kom jo fordi klubben var i en nedadgående trend. Personlig må jeg si at jeg ikke har vært flink nok til å se at tilstanden var så alvorlig. Jeg burde ha sett det, men vi vet jo at det er lettere med etterpåklokskap.

- Burde både sportsdirektør Rune Bratseth, administrerende direktør Nils Skutle og styreformann Ove Snuruås sett det som kom?

- Vi har ansvaret. Styreleder er avhengig av det faglige miljøet. Når det gjelder sportslig utvikling er ikke jeg den som har sett det best. Jeg må ha folk å lene meg på der. Jeg er trygg på at sportsdirektør og administrerende direktør kan lede klubben videre. Jeg mener vi har fått inn nye tanker som kan løfte oss. Jeg står bak Bratseth og Skutle.

- Kan de få andre arbeidsoppgaver i tiden som kommer?

- Ja. Vi har en rollefordeling som vi ser på. Det går på grensesnittet mellom trener Per-Mathias Høgmo og sportsdirektør Rune Bratseth. Vi må finne en form og en mal der vi utnytter godfot-teorien hos begge.

- Hvorfor har Rosenborg over så lang tid mislykkes med rekrutteringsarbeidet? Hvem har ansvaret for den manglende talentspeidingen som skal føre til at man rekrutterer de rette typene? Hvordan står det til med systematikken i dette arbeidet?

- Vi har ikke lykkes godt nok, men det har tross alt fungert ganske bra. Laget har vært et vinnerlag.

- Hva med å få folk opp fra juniorlag og 2. lag?

- Det blir verre og verre å få til. Kvalitetskravet økes. Vi må bli bedre også der, og en og annen kommer jo også opp til A-laget.

- Hvem tar ansvaret for at spillerne i Rosenborg synes å være dårligere trent enn gjennomsnittet av eliteserielagene?

- Ansvaret ligger hos trenere og sportslig ledelse. Det vil si Nils Arne Eggen, Bjørn Hansen, Per Joar Hansen og Rune Skarsfjord. Hvis de sier at spillerne har trent for dårlig, vil jeg akseptere det. Men vi har trodd at laget har vært godt nok trent.

- Du mener ikke at det har vært for dårlig?

- Det er vanskelig å si for meg, men det er mulig at det har vært for dårlig. Det er ikke mitt beste område. Jeg støtter meg til de rundt meg på det området.

- Hvorfor har RBK så påfallende mange skader de siste sesongene? Hvorfor har det stått så dårlig til med skadeforebyggingen og skadebehandlingen, med testing og systematikk rundt treningene?

- Det må du spørre andre om. At det kan ha en sammenheng mellom trening og skader kan en ikke se bort i fra. Jeg blir jo fortalt det av folk som har greie på det. Her må vi se på hva andre gjør og om vi kan forbedre oss.

- Hvordan står det til med selve Rosenborg-kulturen, det folkelige, romslige og rause som har gjort klubben elsket der man minst kunne vente det?

- Jeg synes det er mange trivelige folk i Rosenborg. Jeg mener vi har et godt forhold til media. Jeg vet ikke hva folkelig er lenger. Jeg trodde jeg var det - og tror fortsatt jeg er det.

- Burde innholdet i folkeligheten vært definert og satt ned på et papir?

- Nei. Da har vi tapt. Jeg tar det andre mener på alvor. Åpenheten skal være der. Kanskje er vi ikke flinke nok til å være blide når det går oss imot? Jeg vil gjerne høre fra andre hvordan vi oppfattes.

- Hvorfor må nytreneren iverksette tiltak for å få inn toppidrettskultur i landets best betalte fotballspillere?

- For å hente impulser utenifra som andre har bedt oss om å gjøre. Vi vil at de skal prestere bedre.


Snuruås hadde støtte fra resten av styret i sitt syn, men som "skjæringen" skrev, valgte Skutle å kalle et og et styremedlem inn på teppet. "Plutselig" var Snuruås alene om sitt syn. Etter denne episoden hadde han fått nok: Snuruås trekker seg

Avslutningsvis vil jeg si at jeg mener Skutle har gjort en veldig bra jobb som direktør, men han kan ikke få gjøre seg sjøl uangripelige på denne måten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 16.09.2006 22:18    Post subject: Reply with quote

Kanskje off topic men, mener De 2mas, det at Ove Snuruås trakk seg fra sin jobb i RBK var usunt for klubben?
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.09.2006 22:22    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke nok kunnskap til å vurdere Snuruås opp mot Svendsen, men tilsynelatende hadde/har Skutle dessverre et grep på dem. Da Snuruås for første gang gjorde motstand, måtte han trekke seg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.09.2006 22:54    Post subject: Reply with quote

Det er mulig vi misforsto hverandre, B/T. Klargjør derfor litt: Kroksæter tar naturligvis et standpunkt i "dokumentaren" (som jeg altså delvis er uenig i), men alle hendelser er reelle.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 16.09.2006 22:57    Post subject: Reply with quote

Håber den omtalte artiklen kommer på nettet, så os i udlandet også kan få læst den.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
skjæringen
Veteran


Joined: 25 Jul 2006
Posts: 1121
Location: Ila

PostPosted: 16.09.2006 22:59    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Kanskje off topic men, mener De 2mas, det at Ove Snuruås trakk seg fra sin jobb i RBK var usunt for klubben?


Kansje ,kansje ikke. Min antagelse er at styremedlemmene er for feige.Er de mer enn nok fornøyd med bare det å "sitte" i styret uten å ha visjoner/handlekraft til å sette ting ut i praksis Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.09.2006 23:17    Post subject: Reply with quote

Harald og alle andre i samme situasjon: Dere er ikke mer enn 15 kr unna å lese saken:



Adresseavisen i pdf-format
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 16.09.2006 23:55    Post subject: Reply with quote

Takk 2mas, generelt viktig å lese før man selv
kommer med sin mening! Tommel'n opp!
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
skjæringen
Veteran


Joined: 25 Jul 2006
Posts: 1121
Location: Ila

PostPosted: 17.09.2006 00:11    Post subject: Reply with quote

Det er saftige saker b/t?
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 17.09.2006 00:29    Post subject: Reply with quote

Hehe, du tok meg der. Trodde det var en link som skulle "linke" til en sånn "betalings-abenomment". Dreit meg sikkerlig ut nå, Hehe! Razz
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 17.09.2006 05:03    Post subject: Reply with quote

Jeg kjøpte meg PDF-utgaven nå, så i morgen skal jeg lese den omdiskuterte saken.

Tenkte jeg kunne dele avisa med dere andre også.
Last ned: Adresseavisen, Sport & reise 160906 (PDF/12MB)
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 17.09.2006 09:18    Post subject: Reply with quote

Du skal få en pils når jeg engang tager mig sammen og tager på kamp attach Tommel'n opp!
Hvis jeg har råd etter Ode har fået sine to Embarassed
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 17.09.2006 10:25    Post subject: Reply with quote

Det bekræfter vel "mistanken" mange af os herinde har haft om folkene på Brakka. For mig har ledelsen altid set ud som om de har været gennemsyret af kammeraderi, noget som har medført at fejlkøb, fejvalg og ting som har skadet klubben har ført til små eller ingen konskevenser for de ansvarlige.
Kort sagt er man dommer over sin egen frobrydelse.
Jeg tvivler ikke på at Krogsæter har ret i mye, hvis ikke alt, af det han skriver. Hvilket nok er fordi det bekræfter mange af de mistanker jeg har haft.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Strand
Veteran


Joined: 23 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 17.09.2006 13:57    Post subject: Reply with quote

Her må noe gjøres faktisk, i den forstand at Skutle må gå. Har aldri likt den fyren, men jeg har jo ikke stort jeg skulle sagt. Håper dere får skikk på dette på årmøtet.
Back to top
View user's profile Send private message
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 17.09.2006 18:39    Post subject: Reply with quote

Etter å ha lest gjennom artikkelen et par ganger til, tenkt over teoriene artikkelen presentrer og blandet dette med mitt eget subjektive syn på saken prøver jeg nå samle trådene for min egen del i forbindelse med denne saken.

- Jeg tror aldri i verden at det Kroksæther presenterer er detman kaller "tabloid oppspinn". Kan ikke tenke meg at han hadde turt å sette så å si hele sin karriere som landets kanskje fremste RBK-journalist på spill ved å presentere 4 sider vrøvl. Kroksæther vet at Skutle ikke er den som lettest tilgir journalister som skriver noe negativt om RBK eller hans jobb i RBK. Dermed er min konklusjon at Kroksæther må ha solid dekning for sine påstander her. Han har alt for mye å tape om dette ikke skulle være tilfelle at han er villig til å gjøre dette kun for noen ekstra solgte avisers skyld.

- Ingen tvil om at Skutle skal ha all honnør for den økonomiske forvatningen i klubben, og måten klubben fremstår på som en særdeles veldreven klubb.

- Jeg sitter med følelsen av at Nils Skutle skiller seg ut ifa den ånden som NAE, Bjørn Hansen, Knut Skoglund, Ola By, Perry, Per Jørgensen og Sverre Brandhaug representerte\representerer. Uten at jeg kan si at jeg kjenner nevnte personer særlig godt har jeg det klare inntrykket av at Skutle ser på sin jobb og tilknytning til RBK på en helt annen måte enn hva bla disse personene gjorde\gjør. Jeg innbiller meg at også deler av administrasjonen som står\sto imot Skutle har et mye mer personlig og nært forhold til klubben enn hva Skutle har. Jeg tror at Skutle har et mye mer forretningsmessig forhold til Rosenborg Ball Klubb. Ikke at det er nødvendigvis noe negativt i seg selv, men jeg må innrømme at jeg helst liker at sentale personer i RBK daglig viser en spesiell forkjærlighet for klubben og ikke fremstår som kjølige "pengefolk" som NAE kalte det. Det er vel nettopp her vi vil skille oss ut fra resten av toppklubbene er det ikke? At Nils Skutle nok er typen til å bane seg vei oppover i systemet med spisse albuer, slik som Kroksæther skriver, er jeg nok dessverre ikke i tvil om.

- Dessverre har jeg kommet frem til at Kroksæther bekrefter den følelsen jeg har gått med ganske lenge angående Skutle. Selv om han utvilsomt har gjort mye bra for klubben gjennom alle de årene han har vært her, tror jeg ikke det er sunt for klubben på sikt at en person i klubbens administrasjon har så mye makt. Jeg tolker Kroksæther dithen at Skutle nærmest har full kontroll over RBKs styrende organer. En kan sikkert si mye om NAEs posisjon og makt i klubben etterhvert som suksessen kom, men med NAE varen hvertfall ikke i vil om hvor hjertet lå hen og at målet ved siden av sportslig suksess var folkelighet og full åpenhet. Det samme kan jeg ikke si om Nils Skutle.

- Det er vel når en leser sånne artikler som dette og får bekreftet ting en sjøl har tenkt på en stund at en virkelig verdsetter at RBK er en klubb som eies av medlemmene. Vi kan ihvertfall si fra på årsmøtet å utgjøre en forskjell om det skulle være nødvendig. Men om al makt ligger hos en eller særdeles få personer i administrasjonen, blir vel medlemmenes posisjon i klubben som eiere nærmest nøytralisert??

- Er sikkert mange andre punkter jeg kunne prøve å kommentere, men må ha en ny pause til å tenke her. Kanskje har jeg vært for kjapp til å trekke konklusjoner. Kanskje har jeg sagt skrevet noe jeg angrer på, og vil gå tilbake på senere. Det som er helt sikkert er at jeg uttaler meg på et sviktende grunnlag. Det er mye om det interne spillet i RBK vi medlemmer aldri vil få vite. Det tror jeg Kroksæther også er enig i. Den hele historien er det kanskje bare Skutle som kjenner. Noen som melder seg til å spørre han...? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 17.09.2006 19:08    Post subject: Reply with quote

Det som undrer mig er mangle svar fra Brakka, hvorfor har de ikke givet svar på så krass kritik?
Forresten synes jeg at tidspunktet Kroksæther har valgt at bringe artiklen på er veldig dårlig, vi er trods alt midt i gullkampen.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59483
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.09.2006 19:20    Post subject: Reply with quote

Tror det kommer et svar allerede i mandagens avis. Tidspunktet for dokumentaren er nok sterkt knyttet til at Adressa gikk over til tabloidformat i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7439
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 17.09.2006 19:59    Post subject: Reply with quote

Krogsæter sin artikkel kaster jo også tildels nytt lys over Hareide sin avgang, IMO... Kan det rett og slett tenkes at Hareide så hvilken vei det bar (jfr. advarselen fra NAE) og valgte å hoppe overbord mens skuta fortsatt fløt?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18549

PostPosted: 18.09.2006 10:51    Post subject: Reply with quote

Antar det ikke er noe nytt i dagens papir-Adressa?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Next
Page 2 of 24

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb