English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FCK - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 04.03.2005 16:16    Post subject: Reply with quote

Nå må ikke folk dø av sjokk her, men fredrik var ikke så rent ille i går. Mange initiativ og kjemping, og endel gode pasninger han tredde gjennom til Braaten.
Han er jo en terrier, men trenger å få opp farta i hodet, slik at han unngår den j... piruetten hver føøøkings gang.

Selg Solli, han er dødkjøtt. Sett gjerne innpå PCS, men da i en Roarrolle. Gutten vandrer jo og løper over hele j.. banen som Roar, men med teknikk som Ørjan. Men for all del, skyv ikke mye ansvar over på ham enda. La ham bare bruke løpsstyrken, teknikken og ENTUSIASMEN sin fritt for øyeblikket istedet.

Og en eller annen, ta en kvartssamtal med Perry AIKstyle.
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
LitjEggen
Veteran


Joined: 09 Dec 2004
Posts: 2402

PostPosted: 04.03.2005 16:36    Post subject: Reply with quote

daukjøtt ?

Ikke fullt så ille, men Solli har klare styrker og svakheter, og det er trenerens jobb å hjelpe han til sin plass/sin rolle.

Hittil så har hverken Ola eller Perry gjort noe annet enn å flytte på han, og det hjelper ikke på utviklinga til en spiller som sliter med å finne sin stil.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 04.03.2005 23:11    Post subject: Reply with quote

Enig, Solli er daukjøtt i RBK.

At han ikke finner sin rolle? Naturligvis ikke. Vi har ingen rolle han passer inn i.

Selv sier han at han er mest defensiv av legning, "ikke mange offensive fibrer i denne gutten." Nei vel - altså ikke ving eller indreløper. Det eneste vi har da er sentral midtbane.

Og der suger han. Verst i 4-3-3.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 04.03.2005 23:13    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
10 000 ord nesten i ett


Herregud mann, lærte du ikke om avsnitt på skolen??!? En halv A4-side uten avsnitt er ikke veldig lett å lese, altså. (Nei, jeg gadd ikke.)
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 08.03.2005 18:56    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
joakleis wrote:
10 000 ord nesten i ett


Herregud mann, lærte du ikke om avsnitt på skolen??!? En halv A4-side uten avsnitt er ikke veldig lett å lese, altså. (Nei, jeg gadd ikke.)

Jeg setter avsnitt når jeg føler jeg trenger et avsnitt. Jeg setter avsnitt når jeg starter med noe nytt, vanligvis. Men jeg innser at det ble noe langt å lese uten avsnitt, men er du interessert i å lese det, så klarer du det. Kunne kanskje satt et og annet avsnitt, men nødvendig var det ikke, synes jeg selv.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bruiser
Junior


Joined: 25 Aug 2004
Posts: 73
Location: Mellom bakkar og berg

PostPosted: 09.03.2005 05:00    Post subject: Reply with quote

1, det var nødvendig med avsnitt. 4-5-6 av dei.
Og 2, RBK har langt fra "Norges utvilsomt beste stall". Eit par sesonger sia; sikkert nok. Men idag; neppe.
_________________
SK BRANN
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb