English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Takk rosenborg...

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aafk
Junior


Joined: 01 Nov 2003
Posts: 1

PostPosted: 01.11.2003 17:50    Post subject: Takk rosenborg... Reply with quote

takk rosenborg..d må e virkelig si...takk for at dere fikk oss ned i 1.divisjon igjen...vi er skikklig takknemlig..
Back to top
View user's profile Send private message
RBK-fan
Junior


Joined: 01 Nov 2003
Posts: 2

PostPosted: 01.11.2003 19:46    Post subject: Reply with quote

Jeg blir så irritert på alle aafk-tilhengere som blir så jævla sure på trøndere nå... Hvis aafk er så dårlige at de må være avhengige av RBK for ikke å rykke ned så har de ingenting i eliteserien å gjøre. Skal de ha fortjent å være i eliteserien bør de ha avgjort det lenge før siste serierunde, hvertfall så de hadde sluppet å være avhengige av RBK.
SLUTT Ã… KLAG!
_________________
RBK in my heart
Back to top
View user's profile Send private message
jenta(aafk)
Junior


Joined: 02 Nov 2003
Posts: 6
Location: Ã…LESUND

PostPosted: 02.11.2003 21:37    Post subject: Reply with quote

Hmm ja jg må si at RBK virkelig har jobba så hardt, så hardt i d siste...=/
Stabæk-RBK 6-1
Bryne-RBK 2-3
Tromsø-RBK 0-1

AAFK slo bryne med 2 mål...vi var nest nederst. Dere slår bryne med 1???
Lurer på hva dere gjør i UEFA-cup når dere ikke klarer å slå et norsk nedrykkslag(TIL)!! Eller prøvde dere ikke så hardt likevel?
_________________
TIPPELIGA 2005! Stormen herja i nordvest....
Back to top
View user's profile Send private message
jenta(aafk)
Junior


Joined: 02 Nov 2003
Posts: 6
Location: Ã…LESUND

PostPosted: 02.11.2003 21:40    Post subject: Reply with quote

Hmm ja jg må si at RBK virkelig har jobba så hardt, så hardt i d siste...=/
Stabæk-RBK 6-1
Bryne-RBK 2-3
Tromsø-RBK 0-1

AAFK slo bryne med 2 mål...vi var nest nederst. Dere slår bryne med 1???
Lurer på hva dere gjør i UEFA-cup når dere ikke klarer å slå et norsk nedrykkslag(TIL)!! Eller prøvde dere ikke så hardt likevel?
_________________
TIPPELIGA 2005! Stormen herja i nordvest....
Back to top
View user's profile Send private message
Matteh
Junior


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 42

PostPosted: 02.11.2003 22:11    Post subject: Reply with quote

Rosenborg har hgelt klart vært i en dårlig periode men dere kan bare takke dere selv! Dere har rota bort så mange poeng at dere ikke fortjener å være i tippeligaen.. Sånn er det bare
Back to top
View user's profile Send private message
g_gamst
Junior


Joined: 14 Feb 2003
Posts: 46
Location: Hasvik

PostPosted: 03.11.2003 00:06    Post subject: Reply with quote

Ikke tvil om at Tromsø IL er et bedre lag enn aafk. TIL kjempa i senk et RBK som er helt ute av form og klarte derfor å beholde plassen i eliteserien. Er helt uenig med dem som synes at det ville vært bedre med aafk oppe. TIL byr jo på motstand i en, (to) kamper. Det har mye å si for motivasjonen til spillerne at man må kjempe for en seier. Smile
Æ bor tross alt bare en halv times flytur fra Tromsø, så da har æ muligheten til å se mitt lag i aksjon. Very Happy
De som går ned får komme seg opp igjen og strekke seg etter RBK enda en gang. Lykke til. Smile
_________________
Laget mitt??? D e Rosenborg d.
Back to top
View user's profile Send private message
m@ds
Senior


Joined: 05 Dec 2002
Posts: 198
Location: Trondheim

PostPosted: 03.11.2003 00:26    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er bare tragisk å se på dere som sier at RBK har ingenting i UEFA-cupen å gjøre! Rosenborg har aldri tapt så lite som i år og gått så lenge uten seier! Synes noen her er så trangsynt at det skal ikke være lov. Si meg et, norskt lag som er bedre enn RBK i det lange løp så skal jeg personlig gå til det stedet og melde meg inn som medlem! Det har kanskje ikke noe å si at RBK har vunnet serien de jah..... 8,9,10,11,12 år PÅ RAD!! Var på nippet til å slå Internazionale på Lerkendal! Så hvis et eneste norskt lag klarer det, så er det bare å kontakte meg! FOR DET KLARER INGEN ANDRE ENN ROSENBORG!!
_________________
Lunna i RBK-buret! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
rog
Junior


Joined: 03 Nov 2003
Posts: 26
Location: Kjeller :(

PostPosted: 03.11.2003 03:54    Post subject: Reply with quote

Jada, er Trønder og elsker RBK (bare for å ha det på det rene).
Om AAFK eller TIL drar fordeler av et RBK "ute av form", er det påfallende at RBK har denne formsvikten ETTER serien er avgjort.
Tippeligaen har ikke behov for lag som kjører pliktløp på halv maskin, like mye som RBK definitivt ikke er tjent med "æresrunder" når laget skal ut i Europa og må prestere.
Skjønner at AAFK-supporterne er forbannet, for jeg forventer at RBK skal gi 100% når det spilles obligatoriske kamper.

Ja, jeg skjønner at det er fryktelig vanskelig å være 100% fokusert når kampene strengt tatt ikke har noen verdi på papiret, MEN det er den fordømte jobben til hver enkelt person i RBK (styre, trener, spiller...) å gjøre det.

Problemet er ikke nytt. I alle avdelinger det finnes toerlag er denne diskusjonen hvert år et tema. Ingen skal komme å si at det er rettferdig at RBK2 stiller juniorlag mot et lag i bunnstriden, mens et annet må møte et eliteserielag.

Riktignok kunne AAFK avgjort dette tidligere, men jeg tror nok de prøvde. Faktum er at RBK var i posisjon til å "velge" hvilket lag de vil ha i eliteserien 2004, og da er det bare riktig å ta debatten. Er ikke RBK villig til å ta ansvaret har vi ikke noe i eliteserien å gjøre (til RBK-fan som er så irritert på AAFK-tilhengerne...).

Når dette er sagt tror jeg faktisk ikke RBK dreit i kampen mot TIL, men at vi faktisk ikke er bedre for tiden. Da er spørsmålet hvordan i h...e vi har klart å synke så mye i kvalitet. Troillongan har betalt for å være profesjonelle, og da SKAL DE IKKE hvile på laurbærene når fotballkamper spilles. Iallefall ikke når Røde Stjerne bare venter på en svart og kvit RBK-skalp...

Glad for at TIL er med i eliteserien, og håper så inderlig AAFK er med i 2005.
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 04.11.2003 22:28    Post subject: Reply with quote

Jeg må faktisk si meg enig med deg, rog.
Jeg skjønner Aafk-fans utrolig godt nå. Men likevel må det påpekes at de har et aldri så lite ansvar selv også. De har vært maks uheldige de også (tenker på Molde-kampen...), og hvorvidt de har fortjent å bli i tippeligaen eller ikke kan diskuteres i evigheter. RBK skal ikke tenke på hvem de vil ha med seg videre i tippeligaen neste år. RBK skal tenke på å gjøre sin oppgave best mulig. Men når de av en eller annen merkelig grunn ikke greier det, da skjønner jeg alle som klager. RBK har sunket ned på et latterlig lavt nivå i de siste kampene. Gud vet hvordan det kan ha skjedd. Vi skal ikke tape 1-6 for Stabæk, for så å tape 0-1 for Tromsø to serierunder senere. RBK-spillerne er såpass godt betalte at vi skal kunne kreve at de gir 100% i hver eneste kamp. Det kan de umulig ha gjort de siste tre seriekampene. Sist kamp mot Tromsø skjønner jeg ingenting av. Da var Røde Stjerne unnagjort (en kamp som RBK også kunne gjort MYE mer ut av), og det var en uke til cupfinalen. Da skal RBK normalt vise sine motstandere hvor skrekkelig gode de er, og at flausen mot Stabæk var et engangstilfelle. Selv om seriemesterskapet sikres i slutten av september, skal Rosenborg være 100% skjerpet i alle kampene som kommer senere. Du kan ikke tillate deg å "slappe av" bare fordi du uansett er seriemester. Fortsetter det slik må vi få Eggen tilbake snarest, for dette går bare ikke!!!
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 07.11.2003 11:07    Post subject: Reply with quote

Desverre er det slik at den mentale biten av fotball er langt mere synlig kollektivt en inndividuelt.
D.v.s. at spillerne i RBK etter å ha vunnet serien før siste runde får en mental utladning og ikke greier å motivere seg for å spille mot bunnlag.
Alle som har drevet med idrett på topplan hvet dette. Det er stor forskjell på å stille i et kretsmesterskap og på stille i VM.
For Trømsø og Aalesund er det som å spille VM i hver enste kamp.spesiellt de siste kampene.Trømsø behersket det, desverre for Aalesund så var ikke spillerne i stand til dette.

Jeg er flau over resultatene til RBK, men kan skjønne spillerne.
Men derimot Ã…ge med sin kompetanse burde vel sett denne fella, og latt "ungdommen" spille de tre siste kampene.
Jeg tror da at resultatet hadde vært anneledes. Da ville den mentale biten ha vært på plass. Det er synd for de som rykker ned, men det nytter ikke å skyte på spillerne i RBK.
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59450
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.03.2005 02:47    Post subject: Reply with quote

He-he, kom tilfeldigvis over denne tråden igjen nå. Kan jeg ane at det er hevnlystne sunnmøringer som møter opp på Lerkendal til seriestart om noen uker? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Gaustad
Junior


Joined: 12 Mar 2005
Posts: 16
Location: Melhus

PostPosted: 13.03.2005 04:37    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
He-he, kom tilfeldigvis over denne tråden igjen nå. Kan jeg ane at det er hevnlystne sunnmøringer som møter opp på Lerkendal til seriestart om noen uker? Razz
Får da virkelig håpe det. Alltid tette og spennende kamper spillemessig mot Aafk. Personlig har jeg sansen for kulturen i laget, men det har vel mye å gjøre at RBK og Aafk har like meninger ang. moille.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb