English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Bodø/Glimt?
Ørlund
1%
 1%  [ 1 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Eyolf
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
3%
 3%  [ 2 ]
Svensson
22%
 22%  [ 13 ]
Mix
3%
 3%  [ 2 ]
Selnæs
0%
 0%  [ 0 ]
Mike
17%
 17%  [ 10 ]
Helland
49%
 49%  [ 28 ]
Sørloth
0%
 0%  [ 0 ]
Riski
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 57

Author Message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 13.09.2014 10:44    Post subject: Reply with quote

Må si du strekker deg langt når du sier det "kan" ha vært kontakt på hælen. Reprisen viser at det er kontakt på hælen, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig.
Back to top
View user's profile Send private message
Jangusk
Veteran


Joined: 28 Nov 2011
Posts: 4259
Location: Ryfylke

PostPosted: 13.09.2014 10:52    Post subject: Reply with quote

Det folk ofte glemmer når straffwesituasjoner diskuteres, er at dømmer skal dømme for ting han ser! Og det er tydelig han ser a Jonas blir felt, og BG duden ikke.Enklere er det faktisk ikke.
_________________
thumb/b2gwNyta.jpeg
Back to top
View user's profile Send private message
zdanek
Senior


Joined: 02 Apr 2013
Posts: 179

PostPosted: 13.09.2014 11:13    Post subject: Reply with quote

Post-match interviews:

Bodo/Glimt coach
http://w147.wrzuta.pl/aud...bodo_coach

Daniel Berntsen
http://w147.wrzuta.pl/aud...l_berntsen

Brede Moe
http://w147.wrzuta.pl/aud.../brede_moe

Kaare Ingebrigsten
http://w147.wrzuta.pl/aud...uS/kaare_1
http://w147.wrzuta.pl/aud...7s/kaare_2

Riku Riski
http://w147.wrzuta.pl/aud...riku_riski

Tomas Malec
http://w147.wrzuta.pl/aud...omas_malec

Jonas Svensson
http://w147.wrzuta.pl/aud...s_svensson

Ole Selnaes
http://w147.wrzuta.pl/aud...le_selnaes

Aleksander Sorloth
http://w147.wrzuta.pl/aud..._soderlund
_________________
only the best is good enough
Back to top
View user's profile Send private message
KFF_RBK
Rutinert


Joined: 30 Jan 2005
Posts: 714
Location: Sverige

PostPosted: 13.09.2014 11:23    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Må si du strekker deg langt når du sier det "kan" ha vært kontakt på hælen. Reprisen viser at det er kontakt på hælen, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig.


Er det da også straffe om en spiller skulle duppe til motstandern med sin pekefinger? Syns den var billig uansett om det er en liten kontakt eller ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7509

PostPosted: 13.09.2014 11:26    Post subject: Reply with quote

Så du mener en kakk på hælen på en motspiller i fart er det samme som en "dupp" med en pekefinger?
Back to top
View user's profile Send private message
KFF_RBK
Rutinert


Joined: 30 Jan 2005
Posts: 714
Location: Sverige

PostPosted: 13.09.2014 11:32    Post subject: Reply with quote

Nesten på. Det kommer vel litt ann på kakken da. Men det er nok ikke noe vits å diskutere videre, jeg syns den var billig.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 645
Location: Trondheim

PostPosted: 13.09.2014 12:12    Post subject: Reply with quote

Billig? Men for helvete mann, når man får et spark på hælen i den farta og den vinkelen Svensson gjør der er det faktisk nesten umulig å holde seg på beina enten man vil eller ei. Har vanskelig for å tro at folk som kommer med slike utsagn har spilt en fotballkamp i sitt liv.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21964

PostPosted: 13.09.2014 13:33    Post subject: Reply with quote

KFF_RBK wrote:
Det var uansett bare en remark, syns Svensson var god og Mike Jensen er Gud.


Nei, det var ikke bare "en remark", når du sier at det var pinlig av Svensson - og atpåtil fortsetter å hevde at den var billig. Du kan prøve å få noen til å kakke deg på foten når du løper, så ser du hva som skjer. Det skal ikke mye til før man blir hindret eller mister balanse. Svenson fikk en kakk som var nok til at han hektet foten og ramlet. Soleklart straffespark, og det eneste som er pinlig her er at du faktisk mener at Jonas Svensson divet der. Du bruker til og med det faktum at Glimt-spilleren ikke protesterte til å bygge opp under din påstand, og da er du mildt sagt på tynn is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21964

PostPosted: 13.09.2014 13:36    Post subject: Reply with quote

Har forøvrig lagt til poll.

Min stemme gikk til Helland.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18529

PostPosted: 13.09.2014 14:16    Post subject: Reply with quote

Haha, straffen er jo soleklar, utrolig at til og med den kan bli en diskusjon, ikke rart dommerne får mye skit Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10639

PostPosted: 13.09.2014 17:48    Post subject: Reply with quote

Børs:

Örlund 4
Svensson 7
Eyjólfsson 4
Reginiussen 5
Dorsin 6
Jensen 7
Selnæs 5
Diskerud 6
Helland 7 BB
Sørloth 4
Riski 6
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
kablap
Senior


Joined: 22 Dec 2010
Posts: 208

PostPosted: 13.09.2014 20:53    Post subject: Reply with quote

KFF_RBK wrote:
Har sett litt mer på reprisen, først så jeg bare en klapp på skuldra, men ser nå at det kan ha vært en liten kontakt på hæla. At Glimt-spillern sier det er straffe tror jeg bare er taktikk for for å vise til at han selv skulle fått straffe, den var jo i så fall mye klarere og RBK hade dommern på sin side i de to situasjonene.

Det var uansett bare en remark, syns Svensson var god og Mike Jensen er Gud.


Er det bare meg, eller er denne meldinga hisides enhver logikk og forstand?
_________________
Kebab og klyster
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18398
Location: Oslo

PostPosted: 13.09.2014 22:33    Post subject: Reply with quote

Soleklar straffe til Svensson! Etter å ha sett reprise av situasjonen andre veien så mener jeg det er soleklar straffe til Glimt også. Altså taklingen til Selnæs, ikke den råpinlige filmesituasjonen til glimtspilleren etterpå. Men der har vi flaks!
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 15.09.2014 02:11    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:

Det var en del god fotball å se i dag, og det er nok ikke bare tilfeldig, selv om vi sikkert kan gå på en trasig og lei match mot Haugesund neste gang når vi mangler viktige spillere. I år er tittelmulighetene ødelagt, men på sikt er det kjempeviktig at det spilles litt friskt igjen. Publikum gidder ikke å møte opp på Lerkendal for å se et feigt og tamt hjemmelag som går på banen for å unngå å tape. Så kan man spørre seg om dette øker Kåres sjanser til å bli hovedtrener permanent, noe jeg i utgangspunktet er skeptisk til. Tror han er en super assistent. Det tror jeg derimot Eggen IKKE er. Jeg synes det virker som en dårlig idè å dra inn han inn i et "team" der han, en 73-åring som er så merittert, karismatisk og dominerende som man kan få blitt, skal "assistere" folk han selv har lært opp og utviklet. Det har vi prøvd før, uten at det gikk bra. Mulig personlighet og kjemi har så mye å si at det kan gå langt bedre med Kåre enn med Perry, men jeg tviler. Da tror jeg nesten det er bedre å la Kåre styre skuta selv, selv om det optimale etter min mening er å ha han som assistent og la Eggen være pensjonist.


Setter egentlig stor pris på meningene dine, Oppmannen, men her sier du at ikke ønsker Eggen velkommen? WTF? Virker også som du nesten skriver i nedlatende ordlag om Eggen. Er det slik at jeg tyder teksten din riktig, blir jeg oppriktig sjokkert.
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
nin
Rutinert


Joined: 30 May 2008
Posts: 786

PostPosted: 15.09.2014 09:06    Post subject: Reply with quote

Er vel ikke det han skriver. Han sier at Eggen ikke er en assistent, og det er det vel liten tvil om. Om Eggen går inn i et "team" så er han i praksis hovedtrener, å late som noe annet blir bare tull. Det mener jeg isåfall bør vente til mannen er frisk.

Så må man virkelig bygge klubb rundt han når det skjer, men jeg tror ikke Eggen er mannen som gjør det selv. Kanskje (får man håpe) så har Koteng noen tanker rundt det samme.
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 15.09.2014 09:10    Post subject: Reply with quote

Jeg forsto det som at en dominant skikkelse som Eggen som en slags assistent vil sverte hovedtreners rolle og autoritet i spillergruppa. At spillerne faktisk lytter til Eggen et par dager i uka, mens det hovedtrener sier forsvinner inn det ene øret og ut det andre. Det er iallefall noe som kan skje, om ikke med en gang så kanskje på sikt hvis ting butter imot.

Vi så jo hva som skjedde da Perry delvis mistet garderoben
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb